25 maja 2019 r. Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji przyjęła rozporządzenie w sprawie wysokości opłat abonamentowych za używanie odbiorników radiofonicznych i telewizyjnych w 2020
Tag: abonament
Globalny spadek liczby abonentów płatnej telewizji
Po raz pierwszy zauważono niepokojący trend dotyczący pay-tv. Według informitv Multiscreen Index, całkowita liczba abonentów 100 wiodących operatorów płatnej telewizji nieznacznie zmniejszyła się o 0,11 mln w III
Polacy płacą jednak abonament RTV
Jak ustaliła „Wyborcza”, od stycznia do końca czerwca 2017 roku o ponad 21 tys. wzrosła liczba abonentów rejestrujących na poczcie odbiorniki telewizyjne i radiowe.
Bez podwyżki abonamentu RTV w 2018
Bez podwyżki abonamentu RTV w 2018. Podczas posiedzenia w dniu 25 maja br. Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji przyjęła rozporządzenie w sprawie wysokości opłat abonamentowych
Rząd przyjął projekt ustawy abonamentowej
Rząd przyjął projekt ustawy abonamentowej. Rada Ministrów przyjęła projekt ustawy abonamentowej przedłożony przez ministra kultury, Piotra Glińskiego. Celem nowelizacji jest poprawa ściągalności abonamentu RTV. Ma
Abonament RTV od… samochodu
„Znacząca poprawa poboru opłat abonamentowych mogłaby nastąpić przynajmniej przez ułatwienie identyfikacji odbiorników radiowych w samochodach” – czytamy w piśmie TVP przesłanym do wiceministra kultury
Kablówki i platformy nie chcą mieć nic wspólnego z abonamentem RTV
„Gazeta Wyborcza” podała, że rząd podobno ma nowy pomysł: ściąganie abonamentu RTV za pośrednictwem telewizji kablowych i platform satelitarnych. Nie wiadomo, dlaczego Poczta Polska miałaby
Opłata audiowizualna: 6,33 zł miesięcznie?
6,33 zł miesięcznie od każdego podatnika – tyle według Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji (KRRiT) powinna wynosić opłata audiowizualna, która miałaby zastąpić obecny abonament
Wezwanie do zapłaty zaległego abonamentu RTV? Nie musisz płacić! …
Wezwanie do zapłaty zaległego abonamentu RTV. Poczta Polska zaczęła w ostatnim czasie wysyłać masowe wezwania do zapłaty zaległej opłaty radiowo-telewizyjnej. Okazuje się jednak, że
Abonenci chcą większej elastyczności od operatorów pay-tv
Według badań firmy Paywizard, abonenci chcą większej elastyczności od operatorów płatnej telewizji. Okazuje się, że dla abonentów ważne jest elastyczne podejście do zarządzania pakietami