Zgodnie z Rozporządzeniem PE i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie przetwarzania i ochrony danych osobowych - informujemy że nasz serwis wdrążył szereg nowych zastosowań aby spełnić w/w obowiązki. Od teraz Twoje dane są jeszcze bardziej zabezpieczone i masz nad nimi pełną kontrolę. Więcej o tym w Polityka danych osobowych.  POSZUKUJESZ MONTERA RTV-SAT TO DOBRZE TRAFIŁEŚ -AŚ. POZOSTAŃ Z NAMI POSZUKUJESZ KONTAKTU - WYBIERZ ZAKŁADKĘ KONTAKT.  ZAPEWNILIŚMY DOBRY ODBIÓR TYSIĄCOM MIESZKAŃCÓW LUBLINA I OKOLIC - DOŁĄCZ DO OSÓB ZADOWOLONYCH Z DOBREGO ODBIORU

Polityka danych osobowych RODO

DEFINICJE

Systemy Antenowe Krupa Piotr – firma z siedzibą w Nasutowie (21-025) , wpisana do Centralnej Ewidencji Działalności Gospodarczej w dniu 01.01.2012r.

Dane Osobowe – wszystkie informacje o zidentyfikowanej lub możliwej do zidentyfikowania osobie fizycznej poprzez jeden bądź kilka szczególnych czynników określających tożsamość osoby fizycznej, w tym nr IP urządzenia, dane o lokalizacji, identyfikator internetowy oraz informacje gromadzone za pośrednictwem plików cookie oraz innej podobnej technologii.

Serwis – Serwis internetowy udostępniany przez Systemy Antenowe Krupa Piotr pod aktualnym adresem https://krupapiotr.pl oraz pod adresami będącymi przekierowaniami do tego adresu, a także każdym innym będącym jego uzupełnieniem lub kontynuacją i każdym tym, który go zastąpi.

Użytkownik – osoba fizyczna odwiedzająca Serwis lub korzystająca z jednej lub kilku usług albo funkcjonalności udostępnianych w Serwisie.

RODO – Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 7 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE.

Profil – dostępne dla Użytkownika miejsce w Serwisie, gdzie Użytkownik wprowadza swoje dane, zarządza nimi oraz publikuje je zgodnie z wybranymi przez siebie ustawieniami prywatności.

Polityka danych osobowych – niniejsza Polityka danych osobowych RODO.

Regulamin – regulamin Serwisu.

§1. ADMINISTRATOR

Polityka danych osobowych RODO

3.1 Administratorem (ADO) danych osobowych udostępnionych przez państwa na stronie https://krupapiotr.pl jest p. Piotr Krupa.
3.2
Pan Piotr Krupa reprezentuje firmę Systemy Antenowe Krupa Piotr jedynego użytkownika państwa danych osobowych.
3.3  Administrator (ADO) wykonuje powierzone mu czynności, w tym bezpieczeństwo i zarządzanie danymi osobowymi.
3.4 Żadne dane osobowe nie są udostępniane innych firmom.

 

§2. DOBROWOLNA ZGODA NA PRZETWARZANIE DANYCH OSOBOWYCH

2.1 Podając dane osobowe, wyraziłeś dobrowolną zgodę na ich przetwarzanie w celach i zakresie zgodnym z ich udostępnieniem.
2.2 Wyrażenie zgody na przetwarzanie danych osobowych jest dobrowolne i możesz ją w każdym momencie wycofać.
2.3 
Podając dane osobowe oświadczasz że są one prawdziwe, a Ty jesteś ich właścicielem.
2.4 Zgodę możesz w każdej chwili wycofać poprzez Formularz usunięcia danych osobowych.

 

§3. PRAWA UŻYTKOWNIKÓW SERWISU

3.1 W przypadku posiadania konta w serwisie, możesz zmieniać swoje dane w profilu użytkownika.
3.2
Możesz usunąć wszystkie swoje dane przez Formularz usunięcia danych osobowych (w nowym oknie)
3.3 Możesz również zamówić raport o przetwarzanych danych i przypisanym im treściom przez Formularz sporządzenia raportu o danych osobowych (w nowym oknie)

 

§4. CEL ZBIERANIA DANYCH OSOBOWYCH

Podstawą prawną przetwarzania jest tu niezbędność przetwarzania do wykonania umowy o świadczenie usług, oraz interes serwisu polegający na prowadzeniu statystyk zapytań zgłaszanych przez Użytkowników za pośrednictwem strony internetowej, oraz doskonalenie działania jego funkcjonalności.

4.1 Możliwość udzielenia odpowiedzi na korespondencję mailową.
4.2 Możliwość dokonania wyceny inwestycji przedstawionej do opracowania.
4.3 Zabezpieczenie poufnych danych i konfiguracji serwisu.
4.4 Realizacja usługi zamówionej przez SRU (System Rezerwacji Usług) .
4.5 Wystawienia faktury za usługę.
4.6 Przeciwdziałanie spamowi – w tym wykluczenie działań przez roboty internetowe.
4.7 Dopasowanie treści serwisu internetowego do profilu użytkownika.
4.8 Odpowiedzialności za wypowiedzi a w przypadku łamania regulaminu strony zablokowanie użytkownika. 

 

§5. GDZIE ZOSTANIESZ POPROSZONY O PODANIE DANYCH OSOBOWYCH

5.1 Formularze kontaktowe w tym System Rezerwacji Usługi
a) Wysyłając do nas wiadomość mailową wyraziłeś zgodę na przetwarzanie podanych danych.
b) Dane są przetwarzane wyłącznie w celu obsługi korespondencji: udzielenia wsparcia technicznego, wyceny itp.
c) Wiadomości są bezpiecznie przechowywane na serwerze lub urządzeniu obsługiwanym uprawnione osoby.
d)  Żadne dane osobowe nie są udostępniane innym podmiotom lub firmom. 

5.2 Newsletter

Osobom, które w tym celu podały swój adres e-mail, Serwis świadczy usługę newslettera. Podanie danych jest wymagane w celu świadczenia usługi newslettera, a ich niepodanie skutkuje brakiem możliwości jego wysyłki.

a) Zamawiając newsletter wyrażasz zgodę na przetwarzanie podanych danych i otrzymywanie powiadomień na Twój adres mailowy.
b) Zamówienie otrzymywania informacji o nowościach polega na podaniu własnego adresu mailowego na który chcesz otrzymywać powiadomienia.
c) Podając adres mailowy potwierdzasz że jesteś jego właścicielem.
d) W przypadku rezygnacji z newslettera wystarczy do nas napisać rezygnację korzystając z prostego formularza.

Dane Osobowe w tym przypadku są przetwarzane:

  • w celu świadczenia usługi wysyłki newslettera – podstawą prawną przetwarzania jest niezbędność przetwarzania do wykonania umowy;
  • w celach analitycznych i statystycznych – podstawą prawną przetwarzania jest uzasadniony interes Serwisu polegający na prowadzeniu analiz Twojej aktywności w Serwisie w celu doskonalenia stosowanych funkcjonalności;
  • w celu ewentualnego ustalenia, dochodzenia lub obrony przed roszczeniami – podstawą prawną przetwarzania jest wówczas uzasadniony interes Serwisu.



5.3 Rejestracja użytkowników i logowanie
– Podając dane podczas rejestracji wyrażasz zgodę na ich przetwarzanie w celu:

a) Identyfikacji osoby i treści zamieszczanych przez użytkowników.
b) Łatwiejsze korzystanie z formularzy, komentarzy (wypełnione pola dla osób zalogowanych).
c) Dopasowanie treści i dostępu dla użytkownika.
d) Ograniczenie spamu w komentarzach.

 

§6. KONTA UŻYTKOWNIKÓW

Zakładając konto w naszym serwisie, musisz podać dane niezbędne do utworzenia i obsługi Profilu (imię i nazwisko oraz adres e-mail).
Ponadto w celu pełnej realizacji usług możesz podać dodatkowe informacje, uzupełniając swój Profil klienta.
Takie dane możesz w każdej chwili usunąć, ich podanie jest w pełni dobrowolne.

Nasz serwis umożliwia też logowanie do konta w Serwisie za pośrednictwem portali społecznościowych (Facebook, Google, Twitter, Microsoft itp).
Gdy wybierzesz tę formę logowania, Serwis, po uprzednim wyrażeniu zgody przez Ciebie, pobierze z Twojego konta w ramach danego portalu społecznościowego jedynie dane niezbędne do rejestracji i obsługi Twojego Profilu.

  • Wszystkie dane osobowe – są bezpiecznie przechowywane w bazie danych SQL
  • Każda osoba udostępniająca swoje dane ma prawo do aktualizacji swoich danych osobowych lub żądania ich usunięcia. 
  • W celu żądania usunięcia swoich danych prosimy kliknij – tutaj formularz.

 

§7. BEZPIECZEŃSTWO DANYCH

  • Twoje dane osobowe są przechowywane na zabezpieczonym serwerze SSL.
  • Wszystkie dane są przechowywane w bazie danych w formie szyfrowanej.
  • Strona dostępna jest w formie szyfrowanej (adres strony https – ssl)
  • Nad bezpieczeństwem danych czuwa administrator oraz zaawansowany algorytm, który w momencie próby włamania blokuje dostęp.
  • Odblokowanie dostępu do danych odbywa się dopiero po usunięciu luki w bezpieczeństwie.
  • Twoje dane nie będę udostępniane innym firmom – będą przetwarzane jedynie przez nas wewnętrznie.
  •  Dane osobowe są przechowywane wyłącznie do momentu koniecznego przechowywania. Po tym czasie są usuwane.
  • W przypadku kiedy administrator stwierdzi naruszenie danych podejmie stosowne działania w tym zgłoszenie do organów ścigania oraz do prezesa UODO (PUODO). Ponadto zastaną podjęte działania mające na celu uszczelnienie systemu. 

 

§8. OKRES PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH

Będziemy przechowywać Twoje Dane Osobowe tak długo, jak długo posiadasz Profil w Serwisie lub nie wycofasz zgody na przetwarzanie Danych Osobowych, które umieściłeś na swoim Profilu w momencie rejestracji. Jest to niezbędne zarówno do poprawnego świadczenia usług określonych w Regulaminie, jak i w celu poprawnego działania serwisu.
Jeśli usuniesz Profil lub wycofasz zgodę na przetwarzanie swoich Danych Osobowych, wówczas zaprzestaniemy ich przetwarzania.
W takim wypadku albo je usuniemy, albo nastąpi ich anonimizacja.

Jeśli będziesz korzystać z jakiejś funkcji Serwisu, nie będąc na nim zalogowanym, i podasz dane osobowe np: Imie, Nazwisko czy adres mail będziemy ich przetwarzać do momentu Twojego żądania usunięcia – patrz §3 p. 3.2

 

§9. CERTYFIKATY OVH

 

§10. ORGANY ADMINISTRACJI PAŃSTWOWEJ

Zastrzegamy sobie prawo ujawnienia informacji właściwym organom bądź osobom trzecim, które zgłoszą żądanie udzielenia takich informacji, w oparciu o odpowiednią podstawę prawną oraz zgodnie z przepisami obowiązującego prawa.

§11. INFORMACJA KONTAKTOWA

W przypadku wszelkich wątpliwości, pytań i sugestii dotyczących polityki danych osobowych, jesteśmy do dyspozycji użytkowników
Kontakt z nami poprzez Formularz kontaktowy.

Jeżeli spodobała się Tobie strona udostępnij ją innym:


Privacy Preference Center

Close your account?

Your account will be closed and all data will be permanently deleted and cannot be recovered. Are you sure?