TELE TECHNIKA

DLA CIEBIE DLA DOMU DLA FIRMY

Telewizja

DVB-T/T2

Rząd przyjął projekt ustawy abonamentowej

Rząd przyjął projekt ustawy abonamentowej. Rada Ministrów przyjęła projekt ustawy abonamentowej przedłożony przez ministra kultury, Piotra Glińskiego. Celem nowelizacji jest poprawa ściągalności abonamentu RTV. Ma to się odbyć poprzez włączenie operatorów pay-tv w procesy rejestracji odbiorników oraz identyfikacji osób, które muszą wnosić opłaty.

Rząd przyjął projekt ustawy abonamentowej
Rząd przyjął projekt ustawy abonamentowej

Projekt nowelizacji ustawy abonamentowej przewiduje odpłatność dla operatorów płatnej telewizji za wszystkie nakładane na nich obowiązki. Jej wysokość ma być określona przez Krajową Radę Radiofonii i Telewizji w rozporządzeniu. Wszystkie czynności związane z rejestracją odbiorników, poborem opłat, kontrolą abonamentową i weryfikowaniem zwolnień nadal będą realizowane przez Pocztę Polską.

O jakich obowiązkach nakładanych na operatorów pay-tv mowa? Platformy satelitarne i sieci kablowe będą mogły odbierać od swoich klientów zgłoszenia rejestracyjne odbiorników oraz przekazywać je Poczcie Polskiej. Ponadto, będą musieli przekazywać Poczcie informacje o wszystkich zawieranych umowach. Jednocześnie Poczta Polska będzie miała prawo żądania informacji od operatorów o poszczególnych klientach. Dane osobowe miałyby być odpowiednio zabezpieczone. Przy zawarciu umowy z klientem dostawca usług płatnej telewizji będzie musiał przekazać mu informację o obowiązku zarejestrowania odbiornika oraz uregulowania opłat abonamentowych. Operatorzy pay-tv będą musieli jednorazowo przekazać Poczcie Polskiej informację o dotychczasowych swoich klientach. Będą musieli także poinformować ich, że umowa łączy się z posiadaniem odbiornika telewizyjnego, który podlega obowiązkowej rejestracji.

Rząd przyjął projekt ustawy abonamentowej

Operatorzy płatnej telewizji, a także wiele innych podmiotów związanych z branżą, zdecydowanie sprzeciwiają się nowelizacji ustawy abonamentowej zaproponowanej w tej formie.

Zgodnie z założeniami nowelizacji, klienci usług pay-tv będą mieli możliwość zarejestrowania odbiornika za pośrednictwem dostawcy usług telewizyjnych. Osoba, która nie zarejestruje odbiornika (w placówce Poczty Polskiej lub za pośrednictwem operatora pay-tv), będzie podlegała opłacie za używanie niezarejestrowanego odbiornika w wysokości 30-krotności opłaty abonamentowej. W tej kwestii nic się nie zmieni.

Zaproponowano, aby nowelizacja ustawy abonamentowej weszła w życie po miesiącu od ogłoszenia w Dzienniku Ustaw.

Więcej o abonamencie rtv przeczytasz tutaj.

TV-SAT

Polacy chcą mniej kanałów w pakietach?

Ciekawych danych dostarcza Projekt Cyfrowizja III, cykliczne badanie agencji MECdotyczące rynku płatnej telewizji.
Okazuje się, że aż 27 proc. Polaków umieściłoby tylko do 5 kanałów telewizyjnych w pakiecie.
20 proc. od 6 do 10 stacji,
17 proc. ponad 30,
14 proc. od 16 do 20,
a 11 proc. od 11 do 15 albo od 21 do 30.
Takie wyniki jednoznacznie pokazują, że pakiety platform cyfrowych są przepełnione, a bardziej niż ilość cenimy jakość.
Czy operatorzy płatnej telewizji wyciągną wnioski?

Polacy chcą mniej kanałów w pakietach

Gdybyśmy sami decydowali o tym, za które kanały chcemy płacić to najczęściej wybieralibyśmy

  • Discovery Channel (42 proc.),
  • HBO (41 proc.),
  • National Geographic Channel (32 proc.),
  • CANAL+ (29 proc.),
  • CANAL+ Sport (18 proc.),
  • Eurosport (17 proc.),
  • TVN24 (17 proc.),
  • Polsat Sport (17 proc.),
  • Ale Kino+ (16 proc.)
  • i AXN(14 proc.).

Badanie pokazuje, że mamy dość nieustannych powtórek na kanałach tematycznych.
Zagraniczny, czy polski koncern telewizyjny już nie nabierze nas uruchomieniem dodatkowej stacji, która puszcza w kółko pozycje milion razy już wyświetlone przez „stację matkę”.
Jednocześnie gubimy się w gąszczu kanałów, często ułożonych zupełnie nielogicznie na liście programowej dekodera.

Wydaje się, że platformy cyfrowe i sieci kablowe powinny pójść w ślady Google.
Stworzyć możliwość analizowania propozycji programowych interesujących konkretnego abonenta i proponowania mu analogicznych albo innych sezonów ulubionych produkcji.
Można byłoby to uzupełnić czymś w rodzaju Replay TV, czy Catch Up TV, którą reklamuje właśnie UPC Polska.
Największy operator kablowy pozwala klientom na oglądanie propozycji poszczególnych kanałów tydzień od emisji.
Bez konieczności zaprogramowania nagrania.

 

Polacy chcą mniej kanałów w pakietach?
 

U części posiadaczy płatnej telewizji występuje też najwyraźniej nostalgia za pakietami tematycznymi, zbliżonymi do tych oferowanych blisko dekadę temu przez platformę cyfrową n.
Abonent mógł sobie wybrać dwie kategorie tematyczne z kilku i na przykład osoba nieinteresująca się sportem nie musiała płacić za kanały sportowe.
Rynek poszedł jednak w odwrotnym kierunku i operatorzy płatnej telewizji chcą, żebyśmy płacili nawet za nieinteresujące nas treści.
To może się zmienić, bo coraz więcej ludzi nie widzi potrzeby wykupowania płatnej telewizji, skoro mają bezpłatną naziemną i internet.
History Channel uruchamia na przykład aplikację na żądanie z myślą o odbiorcach DVB-T.

Prawdopodobnie dojdzie do tego jeszcze kilka czynników skłaniających klientów płatnej telewizji do rezygnacji.
Na przykład ustawa o przekazywaniu danych abonentów Poczcie Polskiej, która ma weryfikować, czy płacą oni abonament radiowo-telewizyjny.
Podczas Ogólnopolskiej Konferencji Operatorów Komunikacji Elektronicznej PIKE w Sopocie stanowczo protestował przeciwko temu Zygmunt Solorz-Żak, przewodniczący rady nadzorczej Telewizji Polsat.

PIKE wydała we wtorek też oświadczenie, w którym sprzeciwiła się projektowi Ministerstwa Kultury i Dziedzictwa Narodowego.- Wspieramy ideę mediów publicznych i popieramy finansowanie ich działalności.
Sprzeciwiamy się natomiast stanowczo projektowi ustawy, który godzi w prawo naszych widzów do ochrony ich danych osobowych.
Państwo dysponuje wszystkimi koniecznymi narzędziami i rejestrami, które umożliwiają realizację obowiązku powszechnej opłaty abonentowej bez dyskryminacji i naruszania praw naszych klientów – napisała.Rządząca partia pozostaje jednak nieugięta i już w środę przepisami może zająć się rząd.
Może to oznaczać spore kłopoty platform cyfrowych, które jeśli przepisy wejdą w życie, będą musiały postępować ze swoimi klientami znacznie delikatniej niż obecnie.
Być może wtedy zgodzą się na większą elastyczność w układaniu pakietów i dadzą abonentom możliwość wyboru ulubionych kanałów.

Cyfrowy PolsatInternet

Dwa razy więcej internetu w Cyfrowym Polsacie

Dwa razy więcej internetu w Cyfrowym Polsacie. W sklepie internetowym platformy Cyfrowy Polsat ruszyła kolejna edycja promocji, w której klienci mogą otrzymać 100 GB internetu LTE Plus za 49,99 zł. Promocja z dwa razy większym pakietem danych dostępna jest tylko na stronie internetowej operatora i można z niej skorzystać do poniedziałku, 5 czerwca br. (przejdź na stronę)

Dwa razy więcej internetu w Cyfrowym Polsacie
Dwa razy więcej internetu w Cyfrowym Polsacie

Promocja dotyczy oferty internetu ze sprzętem i umową na 24 miesiące. Klienci w ramach tej propozycji oprócz dwa razy większej liczby GB otrzymają: LTE bez limitu danych w cenie abonamentu; router stacjonarny Huawei B315 za 10 zł miesięcznie; dostęp do 3 pakietów serwisu Ipla – Ipla Filmy i Seriale, Ipla Wiedza News Rozrywka, Ipla Dzieci – przez pierwsze dwa miesiące bez opłat.

Dwa razy więcej internetu w Cyfrowym Polsacie

Internet LTE Cyfrowego Polsatu i Plusa jest dostępny dla 99 proc. mieszkańców Polski. Internet nowej generacji LTE Plus Advanced obejmuje swoim zasięgiem ponad 40 proc. populacji naszego kraju, co oznacza, że może z niego korzystać ponad 15 milionów Polaków.

TV-SAT

Widzowie zainteresowani „a la carte”

Widzowie zainteresowani „a la carte”. Większość telewidzów, którzy woleliby tworzyć samodzielnie swoje oferty zamiast kupować zdefiniowane przez operatorów pakiety stacji, kupiłaby dostęp do maksymalnie 10 kanałów, pokazuje Projekt Cyfrowizja III, badanie agencji MEC.

Widzowie zainteresowani „a la carte”
Widzowie zainteresowani „a la carte”

Ogólnoświatowa dyskusja o telewizji „a la carte” nie oznacza rosnącego zainteresowania operatorów wprowadzaniem takiej usługi. Jednak widzowie, także polscy, chętnie kupowaliby pojedyncze stacje, a nie całe, odgórnie przygotowane pakiety kanałów. Jak pokazuje Projekt Cyfrowizja III, cykliczne badanie agencji MEC, 44 proc. byłaby zainteresowana samodzielnym wyborem stacji. Mimo rosnącego wyboru źródeł treści wideo (w postaci przede wszystkim nowych serwisów SVOD), zainteresowanie modelem „a la carte” od kilku lat utrzymuje się na podobnym poziomie. Najchętniej taki sposób zakupu wybraliby 25-34-latkowie (więcej niż co drugi byłby zainteresowany „a la carte”).

Ponad 70 proc. widzów, którzy chcieliby samodzielnie tworzyć swoje pakiety stacji, twierdzi, że nie umieściłaby tam więcej niż 20 kanałów. Relatywnie najszersze pakiety stworzyliby badani przez MEC klienci kablówek, a także osoby w wieku 45-54 lata.

Widzowie zainteresowani „a la carte”

Listę kanałów, jakie widzowie wybraliby do swoich pakietów, tradycyjnie otwierają silne marki międzynarodowych nadawców: Discovery, HBO, National Geographic. W rankingu widzimy też mocną reprezentację stacji sportowych.

Choć czołówka kanałów jest od kilku lat podobna, całkiem wysokie notowania osiągnął też nowy gracz na polskim rynku – Eleven Sports, wskazywany przez nieco ponad 10 proc. badanych (a wśród mężczyzn – 17 proc.). Ten kanał plasuje się też w pierwszej dziesiątce rankingu klientów płatnej TV płacących za swój pakiet powyżej 100 zł.

Miesięczny dostęp do jednego kanału polscy telewidzowie wyceniają najczęściej na 5-10 zł, ponad 3/4 wskazuje taką właśnie kwotę. Najbardziej szczodrzy wydają się klienci z najwyższego badanego przez MEC segmentu, a więc płacący obecnie ponad 100 zł abonamentu u swojego operatora. Wśród nich niemal co piąty wydałby na pojedynczą stację 11-15 zł miesięcznie.

Badanie Projekt Cyfrowizja III MEC zrealizował pod koniec stycznia 2017 r. na grupie 1 tysiąca polskich telewidzów w wieku 16+ metodą wywiadów internetowych i telefonicznych.

 
TV-SAT

MTV Polska z Hot Birda tylko w HD

MTV Polska z Hot Birda tylko w HD. W kwietniu br. kanał MTV Polska rozpoczął na satelicie na nadawanie w wysokiej rozdzielczości. Przez jakiś czas na tp. 128 (11,075 GHz, pol. V, SR: 27500, FEC: 3/4; DVB-S2/8PSK) nadawane były równolegle dwie wersje – SD i HD. Uległo to zmianie 22 maja br., kiedy wyłączono wersję SD kanału MTV Polska. Teraz na 13°E nadawany jest wyłącznie MTV Polska HD.

MTV Polska z Hot Birda tylko w HD
MTV Polska z Hot Birda tylko w HD

Parametry techniczne:

Eutelsat Hot Bird 13B (13,0°E)
tp. 128 (11,075 GHz, pol. V, SR: 27500, FEC: 3/4; DVB-S2/8PSK)

ID: MTV Polska HD
PID V: 2151 (MPEG-4/HD)
PID A: 2152 (pol)
PID PCR: 2151
SID: 15
PID PMT: 1039
Provider: MTV Networks Europe
Kodowanie: Conax (nc+), Nagra MA (S4/N3 – nc+, N3 – Cyfrowy Polsat), Viaccess PC 3.0 (Orange), Viaccess PC 5.0 (sieci kablowe)

nc+

nc+ z pakietem Tenis Premium

nc+ z pakietem Tenis Premium. Z nowego układu kanałów platformy nc+, który zacznie obowiązywać od 24 maja br., wynika, że operator zaoferuje swoim abonentom pakiet Tenis Premium, będący rezultatem współpracy Grupy Polsat i Eurosportu.

nc+ z pakietem Tenis Premium
nc+ z pakietem Tenis Premium

Na chwilę obecną pakiet Tenis Premium, obejmujący dwa kanały HD, będą mogli wykupić abonenci następujących platform i sieci: Cyfrowy Polsat, Ipla, Inea oraz Toya. Dołącza do nich nc+, choć nie opublikowano jeszcze oficjalnego komunikatu w tej sprawie. Można się tylko domyślać, że cena za ten pakiet będzie podobna jak u innych operatorów i będzie wynosiła około 40 zł.

nc+ z pakietem Tenis Premium

Kanał Tenis Premium 1 zamelduje się na liście nc+ na pozycji 108., a Tenis Premium 2 na pozycji 109.

Aktualizacja:
Ze strony internetowej nc+ usunięta została lista kanałów z datą 24.05.2017 r. Można ją za to podejrzeć pod tym linkiem. Nowa lista została zastąpiona na stronie nc+ listą aktualną na dzień 15.05.2017 r. – brak w niej kanałów Tenis Premium.

Cyfrowy PolsatInternetPlusTelefonia

DwuPak – tv i telefon od Cyfrowego Polsatu i Plusa za darmo

DwuPak – tv i telefon od Cyfrowego Polsatu i Plusa za darmo. Startuje nowa oferta specjalna dla klientów Plusa i Cyfrowego Polsatu. DwuPak to oferta telewizji Cyfrowego Polsatu z pakietem od 19,90 zł oraz oferta abonamentu telefonicznego w Plusie z rabatem. Obie te usługi można mieć już za niecałe 40 zł miesięcznie, a w ramach specjalnej promocji można też do końca roku korzystać z nich za darmo.

DwuPak - tv i telefon od Cyfrowego Polsatu i Plusa za darmo

Oferta DwuPak jest dostępna od 22 maja dla nowych i obecnych klientów Cyfrowego Polsatu i Plusa. Składają się na nią telewizja, jako pierwszy produkt pełnopłatny, oraz abonament telefoniczny, na który przez całą długość umowy jest przyznawany rabat w wysokości 50% lub 10 zł.

Produkty, które można połączyć w DwuPak oraz rabaty:

  • Telewizja Cyfrowego Polsatu jest pierwszym produktem w zestawie i nie podlega rabatowi. Obecni i nowi klienci Cyfrowego Polsatu mogą ją połączyć w DwuPak w abonamentach od 19,90 zł, natomiast użytkownicy telewizji w wyższych abonamentach mają możliwość łączenia usług i korzystania ze zniżek cenowych w ramach Programów smartDOM oraz smartFIRMA.
  • Oferta JA+ Abonament od abonamentu 39,99 zł, rabatowana 50% co miesiąc.
  • Oferta DUET, czyli dwie karty SIM w ramach jednej opłaty miesięcznej, w abonamentach od 44,99 zł, rabatowanych 10 zł co miesiąc.
  • Oferta JA+ Rodzina, czyli trzy karty SIM w ramach jednej opłaty miesięcznej, w abonamentach od 69,99 zł, rabatowanych 10 zł co miesiąc.

DwuPak – tv i telefon od Cyfrowego Polsatu i Plusa za darmo.

DwuPak w ramach specjalnej dodatkowej promocji można mieć do końca roku całkowicie za darmo, jeśli skorzysta się z oferty telewizji w abonamencie 19,99 zł (Pakiet Rodzinny HD) oraz abonamentu telefonicznego za minimum 39,99 zł w ofercie elastycznej.

DwuPak wspierać będzie kampania reklamowa przygotowana przez Agencję Grey. Spoty powstały według scenariusza Sławomira Klimczuka i Pawła Malkiewicza, a ich reżyserem jest Michał Bulik. Można je zobaczyć w Telewizji Polsat i kanałach tematycznych Polsatu. Zakupu mediów dokonał Dom Mediowy Viseum.

Cyfrowy Polsat

Polsat Music HD zastąpi Muzo.tv

Polsat Music HD zastąpi Muzo.tv. Jak z nieoficjalnych źródeł dowiedział się portal satkurier.pl, w piątek, 26 maja o godz. 6:00 nastąpi rebranding kanału Muzo.tv na Polsat Music HD (stacja będzie dostępna również w wersji SD, lecz tylko do 1 sierpnia br.).

Polsat Music HD zastąpi Muzo.tv
Polsat Music HD zastąpi Muzo.tv

Polsat Music HD ma być nadawana z transpondera nr 112 satelity Eutelsat Hot Bird 13C (13,0°E) o częstotliwości 10,758 GHz, pol. V, SR: 27500, FEC: 3/4; DVB-S2/8PSK i dostępna w dwóch miejscach na liście kanałów Cyfrowego Polsatu (174 oraz 186), natomiast wersja SD zostanie przeniesiona na pozycje 974 oraz 986.

Polsat Music HD będzie kanałem dla wszystkich fanów muzyki i rozrywki. Selena Gomez, Ariana Grande, Rihanna, Katy Perry, Brodka, Ania Dabrowska, Sylwia Grzeszczak, Natalia Szroeder, Justin Timberlake, Pitbull, Ed Sheeran, David Guetta, Coldplay, The Weeknd, Grzegorz Hyży, Bednarek, Dawid Podsiadło czy Enej, to tylko część, artystów i zespołów, których klipy muzyczne będzie można zobaczyć na antenie nowego kanału.

Polsat Music HD zastąpi Muzo.tv

Oficjalny start nowej stacji muzycznej Polsat Music nastąpi 26 maja podczas Polsat SuperHit Festiwal. W specjalnym studiu kanału gośćmi Polsat Music będą wyjątkowi artyści występujący na deskach Opery Leśnej w Sopocie. Jak dowiedział się portal satkurier.pl, stacja ma być nadawana w jakości Full HD.

Polsat Music będzie można oglądać w platformach satelitarnych, sieciach kablowych oraz za pośrednictwem telewizji internetowej Ipla.

Szefem Polsat Music jest Ewa Czekała.

Parametry techniczne Polsat Music HD (od 26 maja 2017 roku):
Eutelsat Hot Bird 13C (13,0°E)
tp. 112 (10,758 GHz, pol. V, SR: 27500, FEC: 3/4; DVB-S2/8PSK)

nc+

nc+ rusza z ofertą „Elastyczny internet”

nc+ rusza z ofertą „Elastyczny internet”. Platforma nc+ wprowadza nową ofertę „Elastyczny internet” oraz obniża ceny za abonament telefoniczny „bez limitu”. Od 17 maja br. klienci posiadający ofertę TV mogą zakupić nc+ TELEFON w abonamencie już od 15,59 zł miesięcznie do końca roku, a za nc+ INTERNET płacić tylko za te miesiące, w których z niego skorzystali.

nc+ rusza z ofertą „Elastyczny internet”
nc+ rusza z ofertą „Elastyczny internet”

Nie korzystasz – nie płacisz

W ramach nowej oferty „Elastyczny internet” abonenci nc+ za internet w danym miesiącu zapłacą tylko wtedy, gdy z niego skorzystają. W miesiącach, w których nie wykonano żadnego transferu danych, opłata za abonament automatycznie nie będzie  naliczana i klient nie będzie musiał zgłaszać tego faktu w biurze obsługi.  

„Elastyczny internet” jest znakomitą propozycją dla wszystkich osób, które chcą skorzystać z promocji na internet w nc+ nie czekając na zakończenie umowy z obecnym operatorem, ponieważ opłata za abonament w nc+ będzie naliczana dopiero od momentu rozpoczęcia korzystania z usługi.  

Oferta elastyczna od nc+ będzie również idealnym rozwiązaniem dla wszystkich osób, które nie korzystają z internetu regularnie lub chcą łączyć się z siecią sporadycznie, np. w trakcie wyjazdu na wakacje czy podróży służbowych.

Ceny usług NC+ INTERNET w ofercie „Elastyczny internet” dla klientów posiadających dowolny pakiet telewizyjny nc+: 

  • Internet Elastyczny 10 GB –  19,99 zł/m-c  
  • Internet Elastyczny 35 GB  – 34,99 zł/m-c  
  • Internet Elastyczny 100 GB  – 59,99 zł/m-c  

Abonenci, którzy zdecydują się na zakup najwyższego pakietu 100 GB otrzymają bezpłatnie dostęp do usługi „TV w kieszeni”, dzięki której oglądając telewizję za pośrednictwem aplikacji nc+ GO lub przez stronę internetową ncplusgo.pl nie będą zużywać limitu transferu danych. Usługa nc+ GO oferuje dostęp nawet do ponad 90 kanałów na żywo, w tym 8 kanałów CANAL+ oraz bogatej biblioteki tysięcy filmów, seriali i programów na życzenie.

Oferta „Elastyczny internet” jest dostępna dla wszystkich abonentów nc+ posiadających dowolny pakiet telewizji lub nowych abonentów którzy zakupią nc+ INTERNET razem z telewizją na 24 miesiące. Oferta nie dotyczy usług dodatkowych, opłaty aktywacyjnej i rat za sprzęt.
 


 

nc+ TELEFON
Oferta nc+ TELEFON pozwala bez limitu wysyłać SMS-y i wykonywać połączenia do wszystkich sieci oraz na numery stacjonarne. Nowi klienci telewizji nc+ oraz abonenci nc+ posiadający telewizję lub pakiet telewizji z internetem mogą od dziś dokupić nc+ TELEFON na 24 miesiące już od 15,59 zł miesięcznie do końca roku w ramach urodzinowej promocji CANAL+ (potem 19,99 zł miesięcznie).  Klienci mogą również dodatkowo dokupić paczkę danych 5 GB za 6 zł miesięcznie.
 

Cyfrowy Polsat

Rodzinny HD za darmo do końca roku w Cyfrowym Polsacie

Rodzinny HD za darmo do końca roku w Cyfrowym Polsacie. W Cyfrowym Polsacie pojawiła się nowa promocja. Według informacji udostępnionych przez operatora, nowi klienci, którzy wybiorą teraz pakiet Rodzinny HD, nie tylko będą go oglądać do końca tego roku za darmo, ale dodatkowo otrzymają w prezencie przez całą umowę dwa filmowe kanały premium: Cinemax HD i Cinemax 2 HD.

Rodzinny HD za darmo do końca roku w Cyfrowym Polsacie
Rodzinny HD za darmo do końca roku w Cyfrowym Polsacie

Do składającego się z ponad 80 kanałów pakietu Rodzinny HD dołączyło również pięć nowych stacji w jakości HD: Polsat Sport HD, Polsat Sport Extra HD, Polsat Film HD, Super Polsat HD i TV6 HD.

Rodzinny HD za darmo do końca roku w Cyfrowym Polsacie

Cyfrowy Polsat rozszerzył ofertę najniższego pakietu Rodzinny HD. Osoby, które zdecydują się na ten pakiet, w ramach miesięcznej opłaty 19,99 zł, oprócz 84 kanałów otrzymają dodatkowo stacje z pakietu Cinemax HD przez całą umowę bez dodatkowych opłat. Nadawane przez 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu, bez reklam kanały Cinemax HD i Cinemax 2 HD to dobry wybór dla widzów, którzy zainteresowani są najlepszymi filmowymi produkcjami, jak: „Mad Max: Na drodze gniewu”, „Wielki Liberace”, „San Andreas” czy „Zakładnik z Wall Street”.

Wybierając pakiet Rodzinny HD z Cinemax HD, klient otrzyma:

  • 86 kanałów, w tym 27 w jakości HD, do końca roku za darmo;
  • Filmowe kanały premium: Cinemax HD i Cinemax 2 HD w prezencie przez całą umowę;
  • Sport na kanałach Polsat Sport i Polsat Sport Extra w jakości HD;
  • 28 dodatkowych kanałów, m.in. AXN HD, FOX HD, Discovery Channel czy Eurosport 1, do końca roku w prezencie;
  • Dekoder PVR z możliwością nagrywania już od 1 zł;
  • Możliwość skorzystania z opcji ON THE GO – ponad 50 kanałów i tysiące programów na życzenie na urządzeniach mobilnych za jedyne 5 zł/mies.

Rodzinny HD za darmo do końca roku w Cyfrowym Polsacie

Super Polsat i TV6 w jakości HD
Abonenci Cyfrowego Polsatu mogą teraz oglądać swoje ulubione kanały – Super Polsat i TV6 w jakości HD. Wprowadzony z początkiem tego roku Super Polsat, jako pierwszy w Polsce, w zdecydowanej większości dostosowany jest do odbioru przez osoby z dysfunkcjami narządu wzroku i słuchu, a w jego ramówce widzowie znajdą najpopularniejsze seriale i programy rozrywkowe z anteny Polsatu. Na TV6 prezentowane są popularne formaty typu talent show, reality show oraz seriale zarówno dla młodszych, jak i starszych widzów.

Cinemax HD i Cinemax 2 HD dla miłośników kina
Kanały Cinemax HD i Cienamax 2 HD oferują wyselekcjonowane, najlepsze filmy dla fanów i miłośników kina. W najbliższym czasie widzowie będą mogli wybierać spośród takich tytułów jak: „Schronisko”, „Skrzypek”, „Sausage Party”, „Chłopiec z latawcem”, „To nie moja wina, a poza tym mam to gdzieś”, „Fritz Bauer kontra państwo”, „Góra”, „Ekipa”, „Zanim zapadnie noc” oraz wielu innych filmowych propozycji.