Problem z busami. Przewoźnik zamyka niedochodowe linie

Problem z busami. Jedna linia zlikwidowana, druga – ograniczona.
Efekt to problem mieszkańców gminy Niemce, którzy nie mogą dostać się do Lublina busem.
Prywatny przewoźnik który ma licencję na obsługę tych linii ograniczył działalność.
Gmina próbuje z nim negocjować, w grę wchodzi nawet dopłata do rzekomo niedochodowych kursów.

W gminie Niemce połączenia obsługiwała jedna firma.
Kilka dni temu przewoźnik całkowicie zlikwidował kurs z Lublina przez Dysa do Niemiec.
Ograniczył również kursy z Kawki przez Krasienin.
Podobno dlatego, że są nieopłacalne, ale pasażerowie twierdzą, że to bzdura. 

Problem z busami. Przewoźnik zamyka niedochodowe linie

Problem jest poważny bo nagle okazało się, że niezmotoryzowani mieszkańcy są uziemieni.
Wójt z przewoźnikiem już rozmawiał.
Chce mu nawet dopłacać do kursów.
Byle tylko znów jeździł tak często, jak poprzednio. 

Nieoficjalnie wiadomo, że firma tnie kursy, bo na trasy w Niemcach wjechały autobusy lubelskiego Zarządu Transportu Miejskiego, który stara się rozwijać komunikację miejską w obrębie całej aglomeracji lubelskiej.
W tym przypadku chodzi o 4 linie – od 7 do 10 kursów dziennie.
W weekendy jeżdżą funkcjonują dwie. 

Próbowaliśmy skontaktować się z właścicielem firmy przewozowej.
Bezskutecznie.
W najbliższą sobotę w Rudce Kozłowieckiej odbędzie się spotkanie mieszkańców z przedsiębiorcą ws. ustalenia nowego rozkładu jazdy.

Źródło:

TELE TECHNIK

Od lat 90' Instalator RTV-SAT wykonujący prace: projektowe, wyceny inwestycyjne oraz wszelkiego rodzaju prace monterskie RTV-SAT & IT. Obecnie właściciel firmy TELE TECHNIKA oraz serwisu internetowego krupapiotr.pl, ponadto na co dzień instalator RTV-SAT. Udzielający się w różnego rodzaju akcjach społecznych, lokalnych i ogólnokrajowych.

Może to Cię również zaiteresować

2 thoughts on “Problem z busami. Przewoźnik zamyka niedochodowe linie

  1. Bez sensu dopłacać takiej firmie, jak będzie zapotrzebowanie to na ich miejsce pojawi się inna. To była masakryczna sytuacja z monopolistą, nie można się było doprosić nawet o aktualne rozkłady, zerowa komunikacja dot. zmian w rozkładach, średniowiecze.

  2. Temu przewoźnikowi chyba nic się nie opłaca. Na trasie Lublin Osówka nagle bilet kosztuje 7 zł. Przeliczcie sami miesięczne wydatki. Skoro jemu się nie opłaca to niech zrezygnuje całkiem a nie zawiesza linie i blokuje innym przewoźnikom świadczenie usług. Ile jeszcze gmina ma dopłacać do tego interesu z naszych podatków. Kiedyś było drogo, teraz jest jeszcze drożej bo nie każdy korzysta z komunikacji miejskiej. Busiki małe, ciasno zwłaszcza rano.

Napisz komentarz ...

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.