Choć ważność oferty Telewizja na kartę SD wygasa z dniem 31 października 2016 roku, to niektórzy jej użytkownicy tracą dostęp do kanałów już teraz.
Wygląda na to, że operator zaprzestał wysyłania nowych uprawnień na dany miesiąc.
Dotychczas robił to automatycznie, ale teraz użytkownik musi o to zadbać sam, dzwoniąc na infolinię pod numer telefonu 22 430 77 77.
Poniżej treść wiadomości wysyłanej drogą mailową do użytkowników zgłaszających problem:
W celu nadania uprawnień na kartę, proszę o kontakt z BOK Telewizji na kartę. Konsultanci są dostępni pod numerem telefonu 22 430 77 77 (opłata według stawek operatorów). Biuro Obsługi Klienta jest czynne 7 dni w tygodniu w godzinach od 8 do 22.
W efekcie powyższych działań niektórzy użytkownicy TNK SD utracili dostęp do oferty niespodziewanie jeszcze przed końcem jej wygaśnięcia, tj. 31 października 2016 roku. Oczywiście operator umożliwia ponowne włączenie usługi, ale klient musi o to zatroszczyć się sam, ponosząc przy tym dodatkowe koszty, a także tracąc czas.
Można przypuszczać, że brak wysyłki uprawnień do kart jest błędem technicznym po stronie operatora, który jednak nie powinien narażać klientów na kolejne koszty. Może to skończyć się tak, że część poirytowanych użytkowników przejdzie do ofert innych operatorów.