W nocy z czwartku na piątek, z 29 lutego na 1 marca br. nadawanie rozpoczął kanał Junior Channel. Stacja grupy MWE Networks dostępna jest w sieciach kablowych i IPTV oraz bezpłatnie w ramach należących do nadawcy multipleksów lokalnych (MUX) naziemnej telewizji cyfrowej (NTC). Kanał swoją ofertę kieruje do dzieci i w portfolio MWE Networks stanowi rozszerzenie oferty stacji Junior Music (początkowo jako Echo24 TV i Top Kids Jr.) i Top Kids.
Junior Channel rozpoczął nadawanie
Zapowiedź startu Junior Channel pojawiła się w 2023 roku. W ofercie stacji widzowie znajdą seriale animowane dla najmłodszych. Kanał będzie dostępny w sieciach kablowych i IPTV oraz bezpłatnie w ramach należących do nadawcy multipleksów lokalnych (MUX) naziemnej telewizji cyfrowej (NTC) (więcej tutaj).
Junior Channel pojawił się m.in. na MUX L3 i MUX L4, gdzie wraz z kanałem Pogoda24.
TV zastąpił Home TV i Power TV HD, oraz na MUX L1, zastępując z Pogoda24.
TV kanały Nuta Gold i Nuta.TV.
Obecnie w portfolio nadawcy są dwie stacje skierowane bezpośrednio do najmłodszych widzów – Top Kids i Junior Music.
Kanał Top Kids rozpoczął nadawanie w 2015 roku. W ofercie stacji widzowie znajdą seriale animowane dla dzieci. Kanał dostępny jest dla abonentów sieci kablowych i IPTV (więcej tutaj).
W 2015 roku Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji (KRRiT) udzieliła należącej do ATM Grupy firmie Telewizja Dolnośląska Echo (później pod nazwą Echo 24) koncesji na rozpowszechnianie w sieciach telekomunikacyjnych programu telewizyjnego pod nazwą Echo24 TV.
W 2016 roku stacja ta rozpoczęła nadawanie.
W jej ofercie widzowie mogli znaleźć programy dotyczące Dolnego Śląska.
W 2018 roku kanał ten zakończył nadawanie.
W 2017 roku Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji wyraziła spółce KarkonoszePlay zgodę na zmianę nazwy należącej do niej stacji 71news (wcześniej KarkonoszePlay) na Echo24 HD.
W 2019 roku Michał Winnicki – bezpośrednio oraz poprzez spółkę Nova Media, przejął od ATM Grupy firmę Echo 24 i zmieni jej nazwę na MWE Teleport, a Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji wyraziła zgodę na zmianę w koncesji nazwy kanału Echo24 TV na Top Kids Jr, przez co stacja ta pod nową marką wznowiła nadawanie.
Nieco później kanał ten zaczął funkcjonować pod dodatkową nazwą Junior Music, a firma MWE Teleport poinformowała, że planuje oficjalną zmianę nazwy stacji Top Kids Jr na Junior Music. Dodajmy, że od 2019 roku kanał nadawał z logo Junior Music i napisem „Top Kids Jr”.
W 2022 roku Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji wyraziła zgodę, na wniosek nadawcy – firmy MWE Teleport Michała Winnickiego (Grupa MWE Networks), na zmianę nazwy w koncesji na rozpowszechnianie programu telewizyjnego w sieciach telekomunikacyjnych z Top Kids Jr na Junior Music.
Dostęp do stacji Junior Music mają dziś abonenci sieci kablowych i IPTV oraz bezpłatnie odbiorcy należących do Michała Winnickiego multipleksów lokalnych (MUX) naziemnej telewizji cyfrowej (NTC). W ofercie kanału widzowie znajdą teledyski z piosenkami dla dzieci i seriale animowane (więcej tutaj).
Cyfrowy Polsat wprowadza nową usługę – telewizję kablową w technologii IPTV, dzięki której odbiór kanałów telewizyjnych będzie możliwy za pośrednictwem stacjonarnego Internetu szerokopasmowego, czyli bez konieczności montażu anteny satelitarnej. Usłudze dedykowany jest nowy dekoder Evobox IP produkowany w fabryce InterPhone Service z Grupy Cyfrowy Polsat.
Cyfrowy Polsat z usługą IPTV i dekoderem Evobox IP
Evobox IP zapewnia dostęp na telewizorze do nawet ponad 150 kanałów oraz posiada nowoczesne funkcje, m.in. reStart czy CatchUP, pozwalające abonentowi korzystać z telewizji na jego zasadach.
Nowa usługa IPTV będzie dostępna z abonamentem w ramach takiej samej pakietyzacji jak telewizja satelitarna Cyfrowego Polsatu i zapewni dostęp do bogactwa oferty programowej platformy, dając konsumentom możliwość wyboru optymalnej dla siebie technologii dostarczenia sygnału TV – satelitarnej bądź kablowej w technologii IPTV. Dzięki temu każdy będzie mógł dopasować telewizję od Cyfrowego Polsatu do możliwości domowej infrastruktury czy uwarunkowań lokalizacyjnych.
Aby skorzystać z nowego rozwiązania, wystarczy zdecydować się na nowy dekoder Evobox IP i mieć dostęp do Internetu stacjonarnego od operatora sieci Plus, Netii lub Orange o minimalnej prędkości pobierania 8 Mb/s (na jeden dekoder).
Wprowadzenie nowej oferty opartej na technologii IPTV to kolejny etap w rozwoju naszej Grupy i odpowiedź na zmieniające się potrzeby i oczekiwania naszych klientów, którzy teraz będą mogli zdecydować, który sposób dostarczania treści telewizyjnych – satelitarny czy IPTV – jest dla nich najwygodniejszy. Od grudnia zeszłego roku zapewniamy w ofercie sieci Plus Internet stacjonarny w oparciu o infrastrukturę Netii, który jest idealny do łączenia z nową usługą telewizyjną Cyfrowego Polsatu
– mówi Maciej Stec, członek zarządu w Cyfrowym Polsacie S.A. i Telewizji Polsat Sp. z o.o.
Przewijaj, zatrzymuj, cofaj lub oglądaj od początku
Dzięki nowej usłudze oraz rozbudowanym możliwościom dekodera Evobox IP klient otrzyma dostęp do funkcji, dzięki którym będzie mógł oglądać telewizję na swoich zasadach:
reStart, która pozwala na oglądanie wybranych programów z kanałów linearnych od początku, co oznacza, że nie trzeba się martwić spóźnieniem na ulubiony serial, film czy format rozrywkowy,
TimeShift, dzięki której można zatrzymywać i przewijać wybrane programy do 3 godzin, a to pozwala jeszcze raz zobaczyć wybraną scenę czy fragment meczu, gdy musimy przerwać oglądanie,
CatchUP, która umożliwia oglądanie wybranych programów nawet do 7 dni wstecz od ich emisji, bez dodatkowych opłat, i to bez konieczności nagrywania.
Ponadto dekoder Evobox IP:
można podłączyć do Internetu zarówno za pośrednictwem kabla sieciowego, jak i bezprzewodowo – posiada wbudowany moduł Wi-Fi,
pozwala na bardzo szybkie przełączanie kanałów, poruszanie się po menu oraz wywoływanie wszystkich funkcji,
ma zainstalowane oprogramowanie dostarczone przez firmę ADB, które z powodzeniem działa już na dekoderach Evobox PVR i Evobox HD, i w przypadku nowego dekodera zapewnia m.in:
– intuicyjną i prostą obsługę,
– bogaty i czytelny Program TV z szybkim dostępem do funkcji CatchUP, opcją alfabetycznego filtrowania pozycji programowych oraz możliwościami zaawansowanego wyszukiwania programów i ustawiania przypomnień,
– możliwość tworzenia list ulubionych kanałów,
– możliwość odtwarzania plików multimedialnych z dysku USB oraz serwerów DLNA w sieci lokalnej (LAN),
dzięki serwisom online Cyfrowy Polsat GO i HBO GO pozwala oglądać tysiące filmów, seriali i programów na życzenie – zawsze, kiedy widz ma na to ochotę, także przed ich emisją w telewizji,
wyposażony jest w wygodną, automatyczną funkcję autoryzacji usługi Multiroom HD w domowej sieci – dzięki Multiroom HD z oferty programowej można korzystać nawet na 4 telewizorach jednocześnie,
to urządzenie niewielkich rozmiarów (12,2 x 11,5 x 2,8 cm) o nowoczesnym, minimalistycznym wzornictwie, które sprawia, że dobrze się prezentuje w każdym wnętrzu.
Evobox IP to pierwsze urządzenie w ofercie Cyfrowego Polsatu, które umożliwia odbiór kanałów telewizyjnych przez Internet w zamkniętej sieci telekomunikacyjnej. Od kilku lat nasze dekodery łączyły satelitarny odbiór kanałów z internetowym dostępem do treści VoD. Teraz idziemy o krok dalej i wprowadzamy usługę w pełni opartą o technologię IPTV. To kolejny etap realizacji naszej długofalowej strategii, której celem jest zapewnianie klientom swobodnego i elastycznego dostępu do treści, które lubią i których oczekują, niezależnie od technologii ich dostarczania. Ponadto wraz z dekoderem dajemy abonentom zbiór ciekawych, nowoczesnych funkcji, dzięki którym mogą jeszcze mocniej personalizować sposób oglądania telewizji
– mówi Dariusz Działkowski, członek zarządu ds. technicznych w Cyfrowym Polsacie S.A. i Telewizji Polsat Sp. z o.o.
Elastyczna oferta programowa
Telewizja kablowa IPTV Cyfrowego Polsatu ma taką samą pakietyzację jak telewizja satelitarna operatora i zawiera w ofercie dobrze już znane widzom najpopularniejsze stacje sportowe, filmowe, edukacyjne, rozrywkowe, informacyjne, dla dzieci oraz wiele więcej, ułożone w wygodne pakiety dostosowane do potrzeb całej rodziny.
Telewizja kablowa IPTV w Cyfrowym Polsacie to:
różnorodne oferty w cenie od 20 zł, zawierające nawet ponad 150 kanałów telewizyjnych, z czego ponad 90 w jakości HD,
pakiety z kanałami premium: HBO, Eleven Sports czy Polsat Sport Premium z rozgrywkami Ligi Mistrzów i Ligi Europy UEFA,
dostęp do serwisu Cyfrowy Polsat GO bez dodatkowych opłat na 3 urządzeniach jednocześnie – nawet ponad 100 kanałów mobilnie i tysiące materiałów na życzenie,
usługa Multiroom w cenie od 5 zł miesięcznie,
możliwość łączenia telewizji kablowej w technologii IPTV w ramach programu smartDOM z innymi usługami Cyfrowego Polsatu i sieci Plus i skorzystania z rabatu w wysokości 10 zł miesięcznie. Zestaw usług – Internet światłowodowy Plusa i telewizję kablową IPTV Cyfrowego Polsatu można mieć już za 70 zł miesięcznie z rabatem smartDOM,
możliwość sprawdzenia oferty przez 14 dni i ewentualnego odstąpienia od umowy bez żadnych konsekwencji w ramach promocji „Telewizja na próbę”,
nowy dekoder Evobox IP dostępny z ofertami telewizji kablowej IPTV w cenie już od 1 zł – w punktach sprzedaży w całej Polsce, na stronie www.cyfrowypolsat.pl oraz w telefonicznym Centrum Obsługi Klienta.
Evobox IP to już trzeci nowy dekoder wprowadzony przez Cyfrowy Polsat na rynek w ostatnich miesiącach, czwarty odbiornik z linii Evobox (po Evobox PVR, Evobox HD i Evobox Lite) i kolejny, podobnie jak szereg modeli z ostatnich kilku lat, produkowany w należącej do Grupy Cyfrowy Polsat fabryce InterPhone Servicez Mielca, która na rynek wprowadziła już kilka milionów urządzeń cieszących się doskonałą opinią i uznaniem klientów.
W ramach kampanii reklamowej promującej dostępność zestawu Internet światłowodowy i telewizja kablowa w technologii IPTV w programie smartDOM zaplanowano emisję spotów m.in. w Polsacie, TVN i kanałach tematycznych Telewizji Polsat, a także w ogólnopolskich i regionalnych rozgłośniach radiowych. Ponadto uwzględniono działania online obejmujące m.in. serwisy horyzontalne, sportowe i social media. Spot wyreżyserował Piotr Kumik. Produkcją spotu zajął się dom produkcyjny TFP, a postprodukcją − Televisor. Za zakup mediów odpowiedzialny jest dom mediowy Vizeum.
W listopadzie br. do sieci elektromarketów Saturn i Media Markt (na razie na wyłączność do 31.12.2016) weszła nowa oferta telewizyjna prepaid. TNTV ma być tanią alternatywą dla osób korzystających wyłącznie z naziemnej telewizji cyfrowej. Aby uzyskać dostęp do TNTV, należy najpierw kupić dedykowane urządzenie DVB-T + IPTV od Skymaster Media (dawniej Globo Multimedia), operatora tej usługi.
TNTV – nowa oferta prepaid na polskim rynku
TNTV to skrót od Twoja Nowa Telewizja. To połączenie naziemnej telewizji cyfrowej z IPTV, czyli telewizją oferową przez Internet. Według informacji zawartych na stronie internetowej TNTV, oferta obejmuje ponad 100 kanałów telewizyjnych i radiowych, w tym ponad 60 kanałów telewizyjnych oferowanych bezpłatnie. Warto tu dodać, że w regulaminie świadczenia usług znajduje się punkt: „Abonent może bez wnoszenia Opłat korzystać z Pakietu Bezpłatnego w wymiarze 120 godzin w okresie 12 miesięcy. Po upływie 12 miesięcy lub przekroczeniu wymiaru 120 godzin, w zależności które z tych zdarzeń nastąpi wcześniej, Abonent traci prawo do korzystania z Pakietu Bezpłatnego.” Martwić może nieco zapis „120 godzin”, bo oznacza to, że osoby chcące aktywnie korzystać z pakietu bezpłatnego utracą do niego dostęp znacznie szybciej niż po upływie 12 miesiący.
Oferta TNTV obejmuje 6 pakietów:
Bezpłatny – ponad 50 kanałów,
Rodzinny – 35 kanałów za 9,90 zł/miesiąc,
Sportowy – z kanałami Eleven i Eleven Sports za 15,90 zł/miesiąc,
Filmowy – z 8 kanałami FilmBox za 19,90/miesiąc,
Dla Dorosłych (+18) – z kanałami Redlight, Erox i Eroxxx,
VOD Dla Dorosłych (18+) – dostęp do ponad 200 filmów (co miesiąc nowa kolekcja) za 14,90 zł/miesiąc.
Przy zakupie pakietów Rodzinnego, Sportowego, Filmowego lub Dla Dorosłych dostępny jest również Pakiet Bezpłatny. Wszystkie te pakiety można zakupić na 1, 3, 6, 12, 18 miesięcy.
Redakcja satkurier.pl nie otrzymała jeszcze TNTV do testów, w związku z czym informacje, jakie posiada, pochodzą głównie z ogólnodostępnych źródeł. Operator nie ruszył na razie z żadną kampanią reklamową.
Opakowanie TNTV z odbiornikiem TNT-5 w cenie 179 zł w sklepie Saturn