Które stacje muzyczne wybieramy najchętniej?

Za nami luty. Walentynki, Tłusty Czwartek czy ostatki były okazją do świętowania w tym miesiącu. A jak w lutym br. wyglądała oglądalność polskojęzycznych stacji muzycznych? Poniżej, dzięki uprzejmości STARS.TV, przedstawiamy zestawienie pod względem średniej oglądalności minutowej (AMR) w grupach 4+ i 16-49 w lutym br.

Które stacje muzyczne wybieramy najchętniej

Ranking polskojęzycznych stacji muzycznych w lutym 2017 roku (źródło: Nielsen Audience Measurement/NAM, za STARS.TV):
 
a) AMR (średnia oglądalność minutowa), grupa 4+:
 

1.  Polo TV – 51 921
2.  4fun.tv – 11 860
3.  Disco Polo Music – 8 720
4.  STARS.TV – 6 660
5.  4fun Dance – 6 044
6.  TO!TV – 4 218
7.  Viva Polska – 4 152
8.  Power TV – 3 671
9.  Eska TV – 3 531
10. Kino Polska Muzyka – 3 440
11. 4fun Gold Hits – 3 084
12. Vox Music TV – 2 590
13. VH1 Polska – 1 547
14. Muzo.tv – 1 023
15. Hip Hop TV – 555
14. Nuta.tv – 493
 
b) AMR (średnia oglądalność minutowa), grupa 16-49:
1.  Polo TV – 29 962
2.  4fun.tv – 9 586
3.  Disco Polo Music – 5 532
4.  4fun Dance – 5 071
5.  STARS.TV – 4 454  
6.  Viva Polska – 3 206
7.  Power TV – 2 968
8.  Eska TV – 2 801
9.  TO!TV – 2 541
10. 4fun Gold Hits – 2 365
11. Kino Polska Muzyka – 2 256
12. Vox Music TV – 1 907
13. VH1 Polska – 968
14. Muzo.tv – 906
15. Nuta.tv – 435
16. Hip Hop TV – 416

0 0 vote
Article Rating
satkurier.pl

satkurier.pl

Największy i najstarszy serwis poświęcony telewizji cyfrowej, przygotowywany przez wydawcę miesięcznika SAT Kurier. Bieżące wydarzenia z rynku mediów i nowych technologii. Portal SATKurier.pl - najnowsze informacje - telewizja, media, platformy, nowe kanały, radio, technologie, transmisje sportowe

You May Also Like

guest

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.

0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments

0
Would love your thoughts, please comment.x
()
x