Po 3 latach obecności na rynku kanał filmowo-serialowy Stopklatka TV zmienia oprawę oraz logo. Nową identyfikację wizualną stacja wprowadza w piątek 14 kwietnia – wielkanocną ofertę filmową będzie można oglądać już w nowej odsłonie graficznej.
Stopklatka TV z nowym logo i oprawą graficzną
Przewodnim kolorem nowej oprawy Stopklatki TV jest żółty, obecny również w logotypie stacji. Logo jest nowoczesne, a jego koncepcja opiera się na oryginalnej modyfikacji fontu w poszczególnych literach. Ta sama czcionka pojawia się w oprawie anteny, a jej prosty krój podbija czytelność autopromocji. Znaną z poprzedniej oprawy grafikę 3D zastąpiły abstrakcyjne formy i animacja liter, nawiązująca do nowego logo. Oryginalne wykorzystanie typografii podkreślają mocne akcenty kolorystyczne – oprócz żółtego w dżinglach i zwiastunach pojawiają się m.in. fiolet
oraz mięta.
– Nowa oprawa jest zdecydowanie bardziej uniwersalna i pozwala nam na efektywniejszą komunikację na antenie – mówi Beata Ryczkowska, dyrektor programowa Stopklatki TV. – Postawiliśmy na soczyste kolory z neonowym błyskiem i ciekawe animacje, podkreślające klarowność nawigacji w zwiastunach. Mamy nadzieję, że nowa Stopklatka spodoba się widzom. Oczywiście pod tą zmienioną formą funkcjonuje nasza sprawdzona oferta programowa – wciąż można u nas znaleźć świetne kino, seriale i programy o filmie.
Nową identyfikację kanału przygotowali Maciej Bałauszko, Michał Czubak i Jarek Mankiewicz. Muzykę skomponował związany z kanałem Mateusz Janiszewski.
Start nowej oprawy łączy się z wiosennymi premierami na antenie Stopklatki TV: w kwietniu w programie stacji znajdziemy takie hity jak „Zapaśnik”, „Asterix i Obelix: w służbie jej królewskiej mości”, a także kultowego „Taksówkarza” z wielką rolą Roberta De Niro czy film „Robin Hood: Książę złodziei” z Kevinem Costnerem.
Stopklatka TV z nowym logo i oprawą graficzną
Stopklatka TV zadebiutowała 15 marca 2014 roku i jest obecnie drugim najchętniej oglądanym kanałem filmowo-serialowym w Polsce. W ubiegłym roku jej średni udział w rynku wyniósł 1,06% (SHR 16-49, wzrost o 11,6% rok do roku).