Informujemy że nie realizujemy usług w terminie do 02.01.2019r. z powodu braku wolnych terminów. Przepraszamy za utrudnienia i zapraszamy po Nowym Roku.

Formularz zamówienia

Wykonujemy na państwa zlecenia usługi montażu, ustawienia anten RTV SAT i LTE, przeglądy konserwacyjne, naprawy awarii i inne zlecenia uzgodnione ze zleceniodawcą.
Jeżeli chcesz nam zlecić usługę wykonania instalacji zbiorowej AIZ wypełnij wcześniej ten formularz  przesyłając nam informacje o inwestycji.

Złóż zamówienie i poczekaj na kontakt z naszej strony w celu potwierdzenia zamówienia oraz uzgodnienia terminu i innych szczegółów.

Formularz zamówienia


Dokonując rezerwacji przez poniższy formularz wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych opisanych na stronie Polityka danych osobowych. Usługę możesz zamówić również pod numerem telefonu: 508 100 300
Loading...


Uwaga: Zamówienie ma formę wstępnej rezerwacji. Potwierdzenie odbywa się mailowo lub telefonicznie (na wskazany w formularzu numer telefonu) . 

LEGENDA:

System Rezerwacji Usługi składa się z 5 kroków.

  1. Wybór usługi. Tutaj wybierasz kategorię i rodzaj usługi, ekipę instalatorów, dzień i godzinę wizyty.
    Kategoria – wybierz rodzaj usługi z listy
    Rodzaj – zakres wykonania prac wybór z listy
    Ekipa instalatorów – dowolny lub z pola wyboru z listy
    Data i przedział czasowy wykonania usługi dogodna dla Ciebie.
  2. Data i czas rezerwacji. System weryfikuje dostępne godziny w wybranym przez Ciebie dniu. Wyświetla podpowiedzi wolnych terminów.
    Kalendarz – Tutaj możesz wybrać / zmienić dzień lub nawet miesiąc dogodnego dla Ciebie terminu
    Lista wolnych terminów godzinowych (po prawej stronie kalendarza). Wybór godziny wybierasz przez kliknięcie w godzinę. Godziny zajęte są nieaktywne – przekreślone.
  3. Dane zamawiającego. Tutaj wprowadzasz swoje dane oraz adres wykonania usługi.
    Dodsumowanie – rodzaj rezerwowanej usługi, data, godzina, ekipa oraz orientacyjny koszt usługi (bez materiałów)
    – Akceptacja polityki danych osobowych.
    – Imie, Nazwisko, tel. kontaktowy, mail oraz adres wykonania usługi.
  4. Płatność.
    – Płatność gotówką – jedyna akceptowana forma w systemie.
    – PayPal – nieaktywna forma w systemie.
  5. Potwierdzenie.
    Informacje dotyczące rezerwacji oraz potwierdzenie zamówienia.

W każdym etapie zatwierdzenie i przejście do kolejnego kroku następuje przez wciśnięcie przycisku DALEJ

W przypadku problemów z wysłaniem zamówienia, zadzwoń na numer tel.: 508 100 300.
Inne dostępne formularze:
WSPÓŁPRACA kontakt firmowy REKLAMACJAWYKONANEJ USŁUGI PYTANIEDO TECHNIKA DVB

 

Zasady wykonywania usługi montażu lub ustawienia anteny:

  • Miejsce montażu anteny jest łatwo dostępne. Montaż w miejscu trudno dostępnym: dopłata +40zł.
  • Budynek jest własnością Zamawiającego lub uzyskał odpowiednią zgodę od właściciela budynku.
  • Budynek nie podlega ochronie konserwatorskiej.
  • Konieczność wykonania przewiertów przez ściany, stropy została zgłoszona przed montażem.
  • Usługa jest wykonywana na zasadach opisanych w Kodeksie Cywilnym w art. 627.
  1. Usługa montażu anteny obejmuje:
    a) dojazd do miejsca  realizacji usługi do 20 km od Nasutowa,
    b) wybór (przez instalatora) miejsca montażu anteny ze względu na moc sygnału i warunki dostępu (np. ściana, balkon, dach),
    c) wywiercenie otworów (jeśli konieczne) pod uchwyt antenowy i do dwóch (2) przewiertów przez ściany,
    d) montaż zestawu antenowego,
    e) ustawienie anteny z użyciem przyrządu pomiarowego,
    f) Mocowanie przewodu antenowego uchwytami,
    g) konfiguracja dekodera,
    h) krótki instruktaż obsługi
    i) weryfikacja funkcjonowania instalacji – test.
  2. Usługa ustawienia anteny obejmuje:
    a) dojazd do miejsca  realizacji usługi do 20 km od Nasutowa,
    b) ustawienie anteny,
    c) konfiguracja odbiornika,
    d) weryfikacja funkcjonowania instalacji – test.
  3. Koszt usługi nie obejmuje żadnych materiałów dostarczonych przez serwis w zakresie niezbędnym do prawidłowej instalacji w określonym miejscu wskazanym przez Montera.
  4. W przypadku, gdy Usługa w danym przypadku wymaga użycia elementów w innym zakresie niż wskazany w pkt. 1 i 2 lub wymagany zakres Usługi jest inny (np. dostęp do anteny z podnośnika), koszty tych elementów i usługi w tym zakresie Zamawiający zobowiązany jest pokryć według stawek ustalonych z Monterem.
  5. Dane w postaci Imienia i Nazwiska, Adresu i Numeru Telefonu są zbierane i przechowywane w celu realizacji oraz potwierdzenia zamówienia i obsługi ewentualnych reklamacji. Dane te nie będą w żaden sposób przekazywane osobom trzecim, firmom, ani wykorzystywane do prowadzenia akcji marketingowych.
 LOSOWE FOTKI Z NASZYCH MONTAŻY