12 września br. wystartowała nowa kampania „Najwięcej najlepszej piłki w nc+” promująca ofertę transmisji sportowych dostępnych na kanałach platformy. Start głównej części kampanii poprzedzała kampania teaserowa realizowana online. Media całościowo zaplanował i zakupił dom mediowy Havas Media.
Celem kampanii jest zwiększenie świadomości konsumentów w zakresie licznych transmisji sportowych dostępnych na kanałach platformy. W wybranych pakietach nc+ abonenci mogą śledzić rozgrywki najbliższego sezonu Ligi Mistrzów UEFA na kanałach Polsat Sport Premium, LOTTO Ekstraklasy, Premier League, NBA, siatkarskiej Ligi Mistrzów CEV na kanałach Canal+, Bundesligi, LaLiga Santander, Ligi Mistrzów piłki ręcznej EHF na kanałach Eleven Sports i Canal+, Serie A na Eleven Sports, PGNiG Superligi na nSport+ i wiele więcej. Wybrane transmisje sportowe, w dedykowanych ofertach, są realizowane w najwyżej jakości obrazu 4K (do odbioru wymagane jest posiadanie sprzętu 4K).
W ramach kampanii zaplanowane zostały działania w telewizji, stacjach radiowych, mediach online i punktach sprzedaży nc+. Spot telewizyjny w humorystycznej konwencji nawiązuje do planowanego skoku rabunkowego, który jednak ciągle jest odwlekany ze względu na ciekawe transmisje sportowe, które każdy z członków gangu chce obejrzeć danego dnia.
W przeddzień startu kampanii głównej, w trakcie przerwy meczu towarzyskiego w piłkę nożną Polska – Irlandia, został wyemitowany dedykowany spot telewizyjny, nawiązujący do rozgrywanego właśnie spotkania. Wcześniej, od 7 września, wyłącznie w mediach online, emitowana była reklama teaserowa zapowiadająca „skok stulecia”.
Za kreację spotów telewizyjnych i materiałów online odpowiada agencja Havas Warsaw. Odświeżoną stronę ncplus.pl przygotował dział digital marketingu platformy nc+ we współpracy z Havas Warsaw. Spot telewizyjny wyreżyserował Sebastian Pańczyk, a produkcją zajął się dom produkcyjny Dobro. Media do kampanii całościowo zaplanował i zakupił dom mediowy Havas Media.