W środę, 6 lutego 2019 roku A+E Networks odświeży wizerunek kanału H2 w Polsce wprowadzając nową nazwę – History2 oraz nową identyfikację wizualną.
Logo History2 zaprojektowano w nawiązaniu do brandingu kanału History, wykorzystując charakterystyczne dla niego kolory i estetykę. Nowa oprawa kanału jest rezultatem strategii uwzględniającej zainteresowania widzów kanału oraz ich niezaspokojony apetyt na wiedzę.
History2 to uzupełnienie oferty kanału History, gdzie nauka staje się rozrywką, przekazywaną w niecodzienny i zaskakujący sposób. Na kanale znajdują się doceniane seriale dokumentalne z całego świata, które zaspokoją ciekawość najbardziej wymagających widzów. History2 oferuje autorskie programy dokumentalne przedstawiające wizję historii z różnych stron świata. Stacja zaprasza widzów, którzy są miłośnikami historii do zgłębienia teorii spiskowych, odkrywania bogactwa świata oraz doświadczania kluczowych momentów z przeszłości, teraźniejszości, jak i przyszłości.
History2 uzupełnia History szeroką ofertą programów, od tematyki wojennej poprzez historię starożytną i współczesną aż po nauki ścisłe, motoryzację i inżynierię. History2 stawia na wypełnione ciekawą i przystępną treścią produkcje, w których fascynujące fakty łączą się z wciągającą akcją. Dzięki History2 coraz więcej odkrywamy, dowiadujemy się i coraz więcej rozumiemy.
History2 jest dostępny w ponad 3 milionach gospodarstw domowych w Polsce. W swojej ofercie posiadają go najwięksi operatorzy, w tym Cyfrowy Polsat, nc+, Orange, Vectra, Toya, Inea, Promax, Play Now oraz ipla.tv.
- Anita Kaźmierska
- A+E Networks