Orange Polska z koncesją KRRiT na Promo Orange TV

23 kwietnia br. Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji (KRRiT) udzieliła spółce Orange Polska S.A. z siedzibą w Warszawie koncesji na rozpowszechnianie w sieciach telekomunikacyjnych programu telewizyjnego pod nazwą Promo Orange TV. 
Koncesja obowiązuje od dnia 23 kwietnia 2018 roku i wygasa z dniem 22 kwietnia 2028 roku. Ten poświęcony wyłącznie telesprzedaży kanał ma być dostępny w sieci należącej do nadawcy. 

Orange Polska z koncesją KRRiT na Promo Orange TV
Orange Polska z koncesją KRRiT na Promo Orange TV

Wnioskodawca wystąpił o koncesję na rozpowszechnianie programu telewizyjnego pod nazwą Promo Orange TV poświęconego wyłącznie telesprzedaży, adresowanego do szerokiej grupy odbiorców, bez ograniczeń: wiekowych, związanych z wykształceniem, statusem zawodowym lub płcią.
Celem programu jest zapoznanie klientów Orange Polska z szeroką ofertą usługi telewizyjnej Orange TV, dzięki czemu klient będzie miał możliwość wyboru oferty dostosowanej do swoich potrzeb.
   
W ramach programu będą emitowane treści związane z dostępnymi w Orange Polska S.A. usługami, oparte m.in. o materiały promocyjne od:

  • nadawców – przedstawiające zawartość wybranych kanałów;
  • dostawców kontentu – dla usługi video na życzenie Orange VOD;
  • partnerów usług typu SVOD (Subscription Video on Demand).

Orange Polska z koncesją KRRiT na Promo Orange TV

Układ wyświetlania treści będzie uwzględniał pakietyzację oraz podział na kategorie: m.in. tematyczne, informacyjne, sportowe, filmowe, muzyczne i inne. Program nadawany będzie 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu, w formacie pętli powtarzanej średnio co 10-20 minut i zmienianej okresowo (co około 3 miesiące).

Koncesjonariusz rozpocznie rozpowszechnianie programu nie później niż 14 dni od daty udzielenia koncesji. Do czasu rozpoczęcia rozpowszechniania programu koncesjonariusz może prowadzić próbne emisje programu.

Zgodnie z załączoną do wniosku koncesyjnego listą akcjonariuszy spółki Orange Polska S.A. głównym akcjonariuszem spółki jest spółka Orange S.A. z siedzibą we Francji – 50,67 proc. udziałów  w kapitale zakładowym, i pozostali akcjonariusze – 49,33 proc. udziałów w kapitale zakładowym.

Dodajmy, iż w latach 2007-2017 spółka Orange Polska (także jako Telekomunikacja Polska) posiadała koncesję KRRiT na kanał Promo TV, natomiast Telekomunikacja Polska S.A., Zakład Radiokomunikacji i Teletransmisji w latach 1995-2005 (uchyloną w 2000 roku) na Program Lokalny. W 2008 roku nadawanie w Polsce rozpoczęła stacja Orange Sport, a w 2009 roku grupa uruchomiła natomiast kanał Orange Sport Info. W 2011 roku nadawca podjął decyzję o zakończeniu nadawania przez Orange Sport Info, a na przełomie roku 2016 i 2017 zakończono nadawanie Orange Sport (więcej tutaj).

Źródło:

satkurier.pl

Największy i najstarszy serwis poświęcony telewizji cyfrowej, przygotowywany przez wydawcę miesięcznika SAT Kurier. Bieżące wydarzenia z rynku mediów i nowych technologii. Portal SATKurier.pl - najnowsze informacje - telewizja, media, platformy, nowe kanały, radio, technologie, transmisje sportowe

You May Also Like

Dodaj komentarz ...

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.