Orange Polska z koncesją KRRiT na Promo Orange TV

Autor , źródło:

Łukasz Knapik, Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji

23 kwietnia br. Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji (KRRiT) udzieliła spółce Orange Polska S.A. z siedzibą w Warszawie koncesji na rozpowszechnianie w sieciach telekomunikacyjnych programu telewizyjnego pod nazwą Promo Orange TV. 
Koncesja obowiązuje od dnia 23 kwietnia 2018 roku i wygasa z dniem 22 kwietnia 2028 roku. Ten poświęcony wyłącznie telesprzedaży kanał ma być dostępny w sieci należącej do nadawcy. 

Orange Polska z koncesją KRRiT na Promo Orange TV
Orange Polska z koncesją KRRiT na Promo Orange TV

Wnioskodawca wystąpił o koncesję na rozpowszechnianie programu telewizyjnego pod nazwą Promo Orange TV poświęconego wyłącznie telesprzedaży, adresowanego do szerokiej grupy odbiorców, bez ograniczeń: wiekowych, związanych z wykształceniem, statusem zawodowym lub płcią.
Celem programu jest zapoznanie klientów Orange Polska z szeroką ofertą usługi telewizyjnej Orange TV, dzięki czemu klient będzie miał możliwość wyboru oferty dostosowanej do swoich potrzeb.
   
W ramach programu będą emitowane treści związane z dostępnymi w Orange Polska S.A. usługami, oparte m.in. o materiały promocyjne od:

  • nadawców – przedstawiające zawartość wybranych kanałów;
  • dostawców kontentu – dla usługi video na życzenie Orange VOD;
  • partnerów usług typu SVOD (Subscription Video on Demand).

Orange Polska z koncesją KRRiT na Promo Orange TV

Układ wyświetlania treści będzie uwzględniał pakietyzację oraz podział na kategorie: m.in. tematyczne, informacyjne, sportowe, filmowe, muzyczne i inne. Program nadawany będzie 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu, w formacie pętli powtarzanej średnio co 10-20 minut i zmienianej okresowo (co około 3 miesiące).

Koncesjonariusz rozpocznie rozpowszechnianie programu nie później niż 14 dni od daty udzielenia koncesji. Do czasu rozpoczęcia rozpowszechniania programu koncesjonariusz może prowadzić próbne emisje programu.

Zgodnie z załączoną do wniosku koncesyjnego listą akcjonariuszy spółki Orange Polska S.A. głównym akcjonariuszem spółki jest spółka Orange S.A. z siedzibą we Francji – 50,67 proc. udziałów  w kapitale zakładowym, i pozostali akcjonariusze – 49,33 proc. udziałów w kapitale zakładowym.

Dodajmy, iż w latach 2007-2017 spółka Orange Polska (także jako Telekomunikacja Polska) posiadała koncesję KRRiT na kanał Promo TV, natomiast Telekomunikacja Polska S.A., Zakład Radiokomunikacji i Teletransmisji w latach 1995-2005 (uchyloną w 2000 roku) na Program Lokalny. W 2008 roku nadawanie w Polsce rozpoczęła stacja Orange Sport, a w 2009 roku grupa uruchomiła natomiast kanał Orange Sport Info. W 2011 roku nadawca podjął decyzję o zakończeniu nadawania przez Orange Sport Info, a na przełomie roku 2016 i 2017 zakończono nadawanie Orange Sport (więcej tutaj).

satkurier.pl

satkurier.pl

Największy i najstarszy serwis poświęcony telewizji cyfrowej, przygotowywany przez wydawcę miesięcznika SAT Kurier. Bieżące wydarzenia z rynku mediów i nowych technologii. Portal SATKurier.pl - najnowsze informacje - telewizja, media, platformy, nowe kanały, radio, technologie, transmisje sportowe

To może Cię zainteresować

Dodaj komentarz do strony

avatar

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Privacy Preference Center

Polityka ciasteczek

Uwaga, ta strona używa Cookies Stosujemy je, aby ułatwić Tobie korzystanie z naszego serwisu. Pamiętaj, że w każdej chwili możesz zmienić ustawienia dotyczące Cookies w ustawieniach swojej przeglądarki internetowej.