Tegoroczna linia QLED obejmuje sześć serii telewizorów o przekątnych od 43 do 82 cali. W Polsce w dniach od 18 do 31 marca br. w ramach przedsprzedaży u wybranych partnerów dostępne będą modele Ultra High Definition (4K) z serii Q90, Q80, Q85 oraz Q70 z ekranami o przekątnej 65 i 75 cali. W zależności od sieci handlowej oferta może obejmować pakiet dodatkowych korzyści, w tym usługi transportu i instalacji lub akcesoria.
W tym roku telewizory QLED dostarczą widzom jeszcze więcej emocji – do wyboru jest aż 20 modeli w rozdzielczości 4K oraz jeden model QLED 8K z ekranami o przekątnej od 65 do 85 cali, a na zamówienie nawet 98 cali. Zróżnicowane pod względem designu telewizory oferują technologie i funkcje, które przekładają się na jakość obrazu. Wśród nich wymienić można m.in. Ultra Szeroki Kąt Widzenia, dzięki któremu obraz jest równie dobry z każdego miejsca na kanapie. Jeśli dodamy do tego Bezpośrednie Strefowe Podświetlenie, które odpowiada za poprawę kontrastu, czerni oraz odwzorowania szczegółów, a także procesory Samsung Quantum 4K oraz 8K, wykorzystujące sztuczną inteligencję, to możemy liczyć na wyjątkowe wrażenia wizualne.
Jako przedstawicie serii QLED nowe telewizory zachwycają kolorami – są w stanie odwzorować ponad miliard odcieni ze 100-procentowym natężeniem, co oznacza, że zobaczymy subtelne różnice w odcieniach i przejściach tonalnych. Wszystkie tegoroczne modele QLED są także zgodne ze standardem HDR10+. Technologia ta odpowiada m.in. za poprawę poziomu jasności, a ustawienia dobierane są dla każdej ze scen osobno. Właśnie dlatego telewizory Samsung mogą odwzorowywać niektóre jaśniejsze fragmenty scen jeszcze jaśniej, a ciemniejsze ciemniej. Zyskujemy dzięki temu dodatkową głębię i realizm wyświetlanych treści.
W przedsprzedaży dostępne będą modele QLED Q70/Q80/Q85 oraz Q90 o rozdzielczości Ultra High Definition (4K) z ekranami o wielkości 65 i 75 cali. Kupując premierowe produkty w ramach tej specjalnej oferty w dniach 18 – 31 marca, nabywcy mogą liczyć na dodatkowe korzyści, które – w zależności od partnera – mogą obejmować bezpłatny transport oraz instalację, a także wieszak do montażu telewizora na ścianie w prezencie. Produkty dostępne będą w RTV Euro AGD, Media Markt, Media Expert, Neonet i sklepach Samsung Brand Store.
Jak pokazują najnowsze dane firmy badawczej IHS Markit, przez ostatnie 13 lat telewizory Samsung były najczęściej wybierane przez konsumentów na całym świecie. To efekt dużej innowacyjności, dbałości o design i wysokich nakładów na badania, które przekładają się na jakość obrazu oraz intuicyjność obsługi. Pozwoliło to także wprowadzić telewizory w świat Internetu i Internetu Rzeczy. Przez kilka ostatnich lat Samsung wypracował nową rolę telewizora w domu – dziś nie jest to tylko ekran podłączony do anteny. Jest to multimedialne centrum i designerski element wyposażenia wnętrza.
Doskonałym przykładem takiego postrzegania roli telewizora jest dostępny w serii QLED Tryb Ambient. Dzięki niemu największy w domu ekran – niczym kameleon – wtapia się we wnętrze. Pozwala wyświetlić np. wzór tapety, która znajduje się na ścianie, na której wisi urządzenie, czy też jej kolor. Tryb ten pomoże także przeobrazić telewizor w osobiste centrum informacji – zobaczymy prognozę pogody czy nagłówki informacji.
- Jakub Sulisz
- Samsung