Chodzi o ponad 80 km drogi.
Przebieg przyszłej drogi, wskazany decyzją środowiskową, nie ulegnie już zmianie.
Projektanci zaproponują warianty rozwiązań węzłów czy też dróg do obsługi ruchu lokalnego, a także przeprowadzą badania geologiczne.
W trakcie opracowywania dokumentacji przedstawią swoje rozwiązania podczas spotkań informacyjnych z mieszkańcami.
To będzie czas na zgłaszanie uwag dotyczących w głównej mierze dróg serwisowych do obsługi ruchu lokalnego.
Ponad 81-kilometrowej długości odcinek podzielono na sześć krótszych.
Biura Projektowo – Badawcze Dróg i Mostów Transprojekt Warszawa opracuje dokumentację dla odcinka od granicy województw do węzła Międzyrzec Podlaski Północ oraz II etap obwodnicy Międzyrzeca Podlaskiego (łączna długość 17,3 km).
Wykonawca dokumentacji projektowej będzie musiał uzyskać także decyzję środowiskową na dobudowę drugiej jezdni na obwodnicy Międzyrzeca Podlaskiego.
Wartość prac to blisko 3 mln zł.
Dwoma kolejnymi odcinkami, od Międzyrzeca Podlaskiego do Radzynia Podlaskiego i dalej do Kocka (o łącznej długości 40,5 km) zajmie się konsorcjum firm: S.T.I. Polska (lider), PProjekt oraz S.Te.P. z Włoch.
Koszt dokumentacji to blisko 5 mln zł.
Transprojekt Gdański opracuje koncepcje programowe dla II etapu obwodnicy Kocka i Woli Skromowskiej oraz dalszy ciąg S19 do węzła Lubartów Północ (łączna długość 23,6 km).
Tak jak w przypadku rozbudowy obwodnicy Międzyrzeca Podlaskiego wykonawca będzie musiał uzyskać decyzję środowiskową na budowę drugiej jezdni obwodnicy Kocka i Woli Skromowskiej.
Wartość kontraktu to blisko 3,4 mln zł.
- rynekinfrastruktury.pl
- GDDKiA Lublin