Święto Kwitnących sadów w Dziuchowie. Wójt Gminy Niemce Krzysztof Urbaś serdecznie zaprasza na Święto Kwitnących Sadów w Dziuchowie. 07.05.2017r. (Niedziela) godzina 14.00. W programie:
25 kwietnia br. rusza promocja LG i Netfliksa, w ramach której osoby kupujące telewizor z nowej linii na 2017 rok – LG OLED TV 4K, LG Super UHD TV lub modele LG UHD TV z serii UJ750 – otrzymają bezpłatnie 3-miesięczny dostęp do serwisu Netflix w pakiecie Premium. Umożliwia on oglądanie filmów w rozdzielczości 4K.
Netflix za darmo przez 3 miesiące na telewizorach LG
LG w swoich najnowszych telewizorach na 2017 rok oferuje połączenie wysokiej jakości obrazu wyświetlanego w technologii HDR oraz jeszcze bardziej intuicyjnego menu, które zapewnia szybki i bezproblemowy dostęp do aplikacji dostępnych w ramach webOS 3.5.
W technologii HDR i rozdzielczości 4K można oglądać m.in. najnowszy serial Marvela „Iron Fist”, a także inne popularne produkcje, takie jak „The OA” czy „Chef’s Table”.
Netflix za darmo przez 3 miesiące na telewizorach LG
Cała linia telewizorów Premium z oferty LG na rok 2017 jest zgodna ze wszystkimi formatami HDR: Dolby Vision, HDR10 i HLG[1], a ponadto wyposażona została w funkcję Active HDR, umożliwiającą wyświetlanie obrazu o poszerzonym zakresie tonalnym – z bogatymi szczegółami zarówno w jasnych, jak i ciemnych scenach.
Dodatkowo, intuicyjny i cieszący się uznaniem użytkowników, pilot LG Magic Remote został dodatkowo w 2017 roku wyposażony w dedykowany przycisk Netflix, zapewniający natychmiastowy dostęp do treści znajdujących się na platformie, dzięki czemu korzystanie z serwisu staje się wygodniejsze dla każdego użytkownika.
Telewizory LG już trzeci rok z rzędu zdobyły tytuł „Netflix Recommended TV” na 2017 rok.
– Będziemy nadal poszukiwać rozwiązań, dzięki którym użytkownicy telewizorów LG będą mogli jeszcze szybciej i łatwiej uzyskiwać dostęp do atrakcyjnych treści z obrazem HDR i w rozdzielczości 4K – powiedział Marcin Kubiszak, Home Entertainment Marketing Manager LG Electronics Polska.
W serwisie Netflix można się zarejestrować, klikając w baner z informacją o promocji, wyświetlany w menu telewizora LG. Następnie, przy użyciu pilota Magic Remote należy wyświetlić pozycję „Moje treści” i wygodnie zainstalować aplikację Netflix bezpośrednio z witryny LG Content Store. Promocyjny, 3-miesięczny abonament jest przyznawany konsumentom natychmiast po wyświetleniu strony promocji Netflix.
Promocja z bezpłatnym dostępem do pakietu Premium na telewizorach LG potrwa do 16 lipca 2017 roku.
[1] Harmonogram udostępniania obsługi specyficznych wersji poszczególnych formatów, takich jak HDR 10 RF czy HLG HDMI, może różnić się w zależności od regionu.
Polskie Radio i prywatne stacje tylko z nowego tp. na 13°E. 24 kwietnia ostatecznie zakończył się proces przechodzenia polskich stacji radiowych – Polskiego Radia i nadawców prywatnych – na nowy transponder na satelicie Eutelsat Hot Bird 13C (13°E). Wszyscy fani satelitarnego radia, którzy od poniedziałku 24 kwietnia zamiast swoich ulubionych stacji mają ciszę w głośnikach – muszą przestroić odbiorniki satelitarne na nowe parametry.
Polskie Radio i prywatne stacje tylko z nowego tp. na 13°E
Emisja równoległa była prowadzona od wielu miesięcy, więc było sporo czasu na przejście.
Pięć kanałów Polskiego Radia nadawano z nowego tp. od 31 stycznia br. (więcej informacji), a stacje prywatne nawet dłużej, bo od 4 listopada 2016 (więcej informacji, testy zapoczątkowano jeszcze w październiku 2016).
Także cały proces rozłożono na naprawdę długi czas, co praktycznie nie ma miejsca w przypadku kanałów TV (choć to akurat dlatego, że zajmują większą przepływność, więc podwójna emisja jest kosztowniejsza).
Na nowych parametrach podobnie jak na starych zgłaszają się zbiorcze serwisy NC+ PR (Polskie Radio) i NC+ RADIO (stacje prywatne), po ich wyszukaniu należy wybrać odpowiednią stację tym samym przyciskiem na pilocie odbiornika, którym wybieramy ścieżkę audio (np. wersję językową) dla kanału TV.
Nie jest to wygodne, zwłaszcza gdy chce się słuchać radia bez włączonego ekranu TV, bo trudniej „w ciemno” wybrać stację.
Osobno wyszukiwane są dodatkowo: Muzo.fm, Radio Jasna Góra i Tok FM. Na starych parametrach osobne identyfikatory miały także trzy stacje Polskiego Radia (Jedynka, Dwójka i Trójka), niestety (jak na razie) nie skopiowano tego pomysłu na nowy tp.
Polskie Radio i prywatne stacje tylko z nowego tp. na 13°E
ID: JASNA GORA
PID A: 427 (pol)
PID PCR: 427
SID: 5145
PID PMT: 1045
Provider: nc+
Kodowanie: brak
ID: TOK FM
PID A: 421 (pol)
PID PCR: 421
SID: 5162
PID PMT: 1062
Provider: nc+
Kodowanie: brak
Przypominamy, że platforma nc+ zaprzestała własnej emisji stacji Grupy RMF – te od połowy lutego są pobierane z transponderów Cyfrowego Polsatu (więcej informacji).
Przy okazji dla porządku warto odnotować, że usunięto także polskie audio kanału Eurosport, które emitowano z tp. 110 (10,719 GHz, pol. V, SR: 27500, FEC: 3/4; DVB-S2/8PSK). Polska ścieżka jest od dawna nadawana z tp. 4 (11,278 GHz, pol. V, SR: 27500, FEC: 3/4; DVB-S2/8PSK) pod identyfikatorem EUSP PL AUDIO).
Wniosek do KE o interwencję ws. ustawy abonamentowej. W ocenie siedmiu izb branżowych telekomunikacji i mediów nowelizacja tzw. ustawy abonamentowej, zobowiązująca dostawców płatnej telewizji do przekazywania danych abonentów w celu ściągania abonamentu RTV, może być niezgodna z prawem unijnym. Izby wystosowały wniosek do Komisji Europejskiej o podjęcie interwencji w tej sprawie.
Wniosek do KE o interwencję ws. ustawy abonamentowej
W piśmie wysłanym 18 kwietnia 2017 r. Krajowa Izba Gospodarcza, Krajowa Izba Gospodarcza Elektroniki i Telekomunikacji, Krajowa Izba Komunikacji Ethernetowej, Związek Pracodawców Mediów Elektronicznych i Telekomunikacji Mediakom, Polska Izba Informatyki i Telekomunikacji, Polska Izba Komunikacji Elektronicznej i Związek Pracodawców Prywatnych Mediów poinformowały Komisję Europejską, że planowana regulacja może naruszać istniejące przepisy UE i zaapelowały o wszczęcie działań mających na celu jej zbadanie.
– Pragniemy wskazać, że środowisko telekomunikacyjne wyraża głębokie zaniepokojenie i wątpliwości odnośnie zgodności projektu z regulacjami prawnymi oraz wspólnymi wartościami przyjętymi przez Państwa Członkowskie UE. Nasze zastrzeżenia przekazaliśmy bezpośrednio twórcom projektu, jako uczestnicy konsultacji publicznych w ramach procesu legislacyjnego. Skala potencjalnych zagrożeń związanych z projektem wymaga stanowiska Komisji Europejskiej – napisano we wspólnym wniosku.
Izby zwracają uwagę na następujące obszary potencjalnych niezgodności:
1. Wprowadzenie nowej pomocy publicznej bez zgłoszenia Komisji Europejskiej
Założenia projektu zmieniają w istotny sposób zasady wsparcia udzielanego mediom publicznym. Obecnie do uiszczania opłaty zobowiązani są użytkownicy odbiorników radiowo-telewizyjnych, którzy dokonali ich rejestracji. Po wejściu w życie projektu, kryterium wyznaczania osób zobowiązanych znacząco się zmieni, gdyż będzie dodatkowo obejmowało abonentów usługi płatnej telewizji. Tegu typu rozwiązanie należy uznać za wprowadzenie nowej pomocy publicznej. Zgodnie z odpowiednimi regulacjami UE nowa pomoc publiczna nie może zostać wprowadzona w życie do czasu podjęcia przez Komisję decyzji zezwalającej na taką zmianę. Tymczasem ustawodawca z góry założył, że nie będzie zgłaszał projektu ustawy Komisji Europejskiej, aby ta mogła podjąć stosowną decyzję. Dodatkowo, domniemanie przyjęte w ustawie, zakładające że posiadanie umowy na usługę telewizji jest równoznaczne z używaniem odbiornika radiowo-telewizyjnego jest niemożliwe do obalenia i stanowi fikcję prawną. Konsekwencją tej fikcji jest istotne zwiększenie liczby osób zobowiązanych do płacenia opłaty abonamentowej. Każdy abonent płatnej usługi telewizji będzie bowiem de facto zobowiązany do jej uiszczania, niezależnie od tego czy odbiornika radiowo-telewizyjnego rzeczywiście używa, czy też nie.
2. Naruszenie zasady neutralności technologicznej
Ustawa abonamentowa narusza także jedną z fundamentalnych zasad prawodawstwa unijnego w zakresie telekomunikacji – zasadę neutralności technologicznej, a tym samym ogranicza swobodę konkurencji. Do przekazywania danych zobowiązana zostanie tylko wybrana grupa przedsiębiorców, a do uiszczania opłaty abonamentowej zobowiązani będą wybrani obywatele. Korzystanie z usług dostawców telewizji płatnej będzie bowiem w praktyce obarczone obowiązkiem uiszczania dodatkowej opłaty abonamentowej (niezależnie od opłaty należnej dostawcy usługi) oraz będzie skutkować ograniczoną ochroną danych osobowych i prywatności. Co istotne, w planowanej ustawie różnicowanie sytuacji prawnej poszczególnych grup usługodawców następuje w oparciu o stosowaną przez nich technologię, a nie w oparciu o obiektywne, niezależne od stosowanej technologii kryteria.
3. Niezgodne z prawem przetwarzanie danych osobowych
Projekt jest niezgody z założeniem, że dane osobowe mogą być przetwarzane tylko wówczas gdy jest to konieczne dla realizacji zadania wykonywanego w interesie publicznym lub dla wykonywania władzy publicznej przekazanej administratorowi danych lub osobie trzeciej, przed którą ujawnia się dane. Poczta Polska, która ma zajmować się egzekwowaniem opłaty abonamentowej, może wykonywać swoje zadania także bez korzystania z baz danych osobowych dostawców usług telewizji – tak, jak działo się do tej pory. Co więcej, sytuacja, gdzie podmiotem, któremu abonent przekazuje dane i który nimi zarządza jest dostawca telewizji, a podmiotem wykonującym zadania w interesie publicznym jest Poczta Polska, oznacza, że nie jest spełnione kryterium wykonywania władzy publicznej/zadania w interesie publicznym przez podmiot, któremu ujawnia się dane osobowe.
4. Niedopuszczalna zmiana celu przetwarzania danych abonenta
W przypadku wejścia w życie projektowanych przepisów dojdzie do niedopuszczalnej zmiany celu przetwarzania danych osobowych abonenta. Abonent przekazuje bowiem swoje dane osobowe dostawcy usługi telewizji na potrzeby świadczenia tej usługi. Po wejściu w życie nowej regulacji, dane te zostaną przekazane dalej w celu kontroli ściągalności abonamentu RTV. Jest to niezgodne z dyrektywą UE mówiącą, że dane osobowe muszą być gromadzone do określonych, jednoznacznych i legalnych celów oraz nie mogą być poddawane dalszemu przetwarzaniu w sposób niezgodny z tym celem.
5. Wątpliwe prawnie nowe obowiązki dostawców usług telewizji
Planowane przepisy budzą również wątpliwości w zakresie, w jakim nakładają nowe obowiązki na dostawców usługi telewizji. Konieczność przekazywania zgłoszeń i danych abonentów operatorowi pocztowemu na potrzeby poboru opłaty abonamentowej wykracza poza obowiązki spoczywające na dostawcach telewizji opisane w przepisach unijnych. Co więcej, nakłada je na tylko wybranych przedsiębiorców telekomunikacyjnych.
W konsultacjach społecznych do projektu ustawy abonamentowej, nakładającej na dostawców płatnej telewizji obowiązek udostępnienia danych swoich klientów operatorowi wyznaczonemu, czyli Poczcie Polskiej w celu kontroli ściągalności abonamentu RTV, udział wzięły 33 instytucje. Reprezentowały one stronę rządową, stowarzyszenia i organizacje społeczne oraz media. W trakcie konsultacji zgłosiły łącznie aż 279 różnego kalibru uwag i zastrzeżeń, dotyczących przede wszystkim nierównego traktowania różnych grup obywateli i przedsiębiorstw, ochrony danych osobowych. Istotne uwagi do projektu zgłosiły także same Poczta Polska oraz Telewizja Polska.
Wielkie otwarcie Parku Dźwięków. W imieniu organizatorów zapraszamy serdecznie w najbliższa sobotę, 22 kwietnia 2017 r. do Dąbrówki na otwarcie Parku Dźwięków.
Otwarcie Parku Dźwięków to impreza rodzinna. Na wydarzenie zapraszamy wszystkich zainteresowanych nowo powstałą inicjatywą. Wspólne spotkanie urozmaicą gry, zabawy oraz koncerty bardzo dobrych artystów w tym Antoniny Krzysztoń, która zaprezentuje przekrój swoich ballad. Będą foodtrucki, dobra kawa, soki, słodycze i wszelkie przysmaki w myśl zasady: coś dla ciała i coś dla ducha.
Organizatorzy nadali nowego znaczenia słowu „parking”. Dotychczas kojarzone z miejscem postojowym dla samochodu, w Dąbrówce oznacza aktywne spędzanie czasu w parku – Parku Dźwięków!
Można więc wybrać się z rodziną i zaparkować gdzieś pomiędzy drzewami, słuchając dobrej muzyki i śpiewu ptaków, niespiesznie sącząc świeży sok, tuptając do rytmu Parku Dźwięków.
Harmonogram:
10:00 – 10:45 Rozpoczęcie
11:30 koncert pt. Odkrywamy talenty. Jako pierwszy wystąpi Zespół Śpiewaczy z Kamionki
23 proc. klientów płatnej telewizji rozważa cord-cutting (rezygnację z usług pay-tv), wynika z badania „Projekt Cyfrowizja III” agencji mediowej MEC. Z roku na rok odsetek ten lekko topnieje, a przy ofertach operatorów klientów trzyma m.in. internet w pakiecie. Za kanały warte dalszych inwestycji w płatną TV widzowie uznają m.in. Discovery Channel, National Geographic, TVN24 i Polsat Film.
23 proc. klientów płatnej TV rozważało rezygnację z ofert operatorów, a 19 proc. odbiorców NTC brało pod uwagę zakup abonamentu kablowego lub satelitarnego – pokazuje „Projekt Cyfrowizja III”, badanie agencji mediowej MEC. Oznacza to, że od 2014 r., czyli od momentu zakończenia cyfryzacji, co roku lekko spada odsetek chętnych do odcinania kabla.
Ostatni etap cyfryzacji, czyli rozbudowa MUX 8 o cztery nowe kanały, nie przyczynił się do większego entuzjazmu wobec oferty NTC. Mimo że wciąż duży odsetek badanych widzów NTC (ponad 60 proc.) docenia kierunek zmian w ofercie bezpłatnej telewizji, to 19 proc. jej odbiorców, o 4 p. proc. więcej niż rok wcześniej, brało pod uwagę zakup abonamentu w telewizji kablowej lub satelitarnej.
Te odsetki nie pokazują liczby widzów faktycznie zdeterminowanych do działania – są raczej sygnałem nastrojów konsumenckich wobec usług telewizyjnych. Widać, że po skokowym poszerzeniu oferty NTC w pierwszych latach cyfryzacji, które skłaniało ponad 30 proc. badanych widzów płatnej TV do rozważania rezygnacji z abonamentów, nastroje polskich telewidzów stabilizują się.
Na razie nie wpływa na nie mocno większa dostępność programów telewizyjnych w internecie. To tylko dla 15 proc. klientów płatnej telewizji powód do myślenia o „odcięciu kabla”. Dla większości badanych główną motywacją okazuje się cena.
Młodzi mobilni
Z perspektywy wielkości płaconego abonamentu, segmentem najbardziej „narażonym” na cord-cutting wydają się ci, którzy obecnie przeznaczają na swój pakiet telewizyjno-internetowy ponad 100 zł miesięcznie. Wśród nich co czwarty w ciągu ostatniego roku myślał o rezygnacji. Z perspektywy poszczególnych operatorów, największy odsetek potencjalnych cord-cutterów odnotowujemy wśród obecnych klientów nc+.
Co ciekawe – wbrew stereotypowym przekonaniom, że to młodzi widzowie są dziś „straconym” segmentem z punktu widzenia operatorów płatnej TV, MEC po raz trzeci zdiagnozował, że w grupie 25-34-latków najwyższy jest odsetek odbiorców naziemnych potencjalnie zainteresowanych kupnem abonamentu. Jak pokazał Projekt Cyfrowizja III, 29 proc. z nich rozważało taką opcję, dla ponad połowy niewystarczająca jest bowiem liczba kanałów dostępnych w ramach NTC. W tej samej grupie wiekowej klientów płatnej TV wysoki jest również odsetek klientów rozważających rezygnację (31 proc. wobec 23 proc. średnio), co pokazuje największą mobilność grupy 25-34-latków na rynku telewizji.
Kanały warte pieniędzy
Tradycyjnie, to międzynarodowe kanały premium, są dla klientów płatnej TV największym wabikiem i powodem do płacenia abonamentu operatorom. W rankingu stacji, które klienci platform i kablówek wskazują jako warte ich pieniędzy, prowadzą Discovery Channel, National Geographic, TVN24 i Polsat Film.
Podobnie wygląda czołówka kanałów, które – gdyby pojawiły się w ofercie bezpłatnej TV – skłoniłyby widzów do rezygnacji z płacenia. W takim rankingu prowadzi HBO, przed Discovery, Canal+ i National Gograhic. I choć wybory widzów dotyczą tu zupełnie nierealistycznego scenariusza – z jednej strony ranking pokazuje siłę typowanych marek stacji, a z drugiej – potwierdza deficyt określonych kategorii programowych (film, factual, sport) w NTC.
Badanie Projekt Cyfrowizja III MEC zrealizował pod koniec stycznia 2017 r. na grupie 1 tys. polskich telewidzów w wieku 16+ metodą wywiadów internetowych i telefonicznych.
Do tej pory na polskim rynku królowały kanały tematyczne z zachodu – kojarzące się ze Stanami Zjednoczonymi (HBO, Discovery Channel, National Geographic), Wielką Brytanią (BBC HD, BBC Earth, BBC Lifestyle, CBeebies) albo z Francją (Canal+, Planete+, teleTOON+). Ekspansję do Polski ze wschodu, bo z dalekich Indii, planuje Zee Entertainment Enterprises Limited, który jeszcze w tym roku uruchomi polską wersję kanału Zee One, niekodowanego w sąsiednich Niemczech. Czy stacja i jej podobne mogą odnieść w Polsce sukces?
Czy Zee One będzie niekodowany
Zee One chce poważnie powalczyć o polskich widzów
Nie zamierza jedynie przetłumaczyć produkcji rodem z Bollywood na nasz język.
Planuje zatrudnić w Polsce kilka osób, które przygotują ramówkę zgodnie z lokalnymi potrzebami.
Będą filmy, seriale, ale także programy dokumentalne, rozrywkowe i kulinarne.
Indyjski koncern twierdzi, że zdecydował się na start w naszym kraju, ponieważ jesteśmy rynkiem o największym potencjalne w Europie Środkowej.
Polska to przede wszystkim prawie 38 milionów obywateli.
Czechy mają prawie cztery razy mniej.
Nie wszystkim nadawcom prezentującym treści spoza zachodu udało się jednak odnieść sukces.
Prezentujący rosyjskie i radzieckie kino kanał Wojna i pokój zakończył nadawanie.
Meksykańskiej Televisie nie udało się w ogóle wejść na nasz rynek z kanałem o telenowelach.
Zee One może być łatwiej, jeśli oferta będzie rzeczywiście czymś znacznie więcej niż tylko Bollywood.
Fani tego rodzaju filmów mogą nie wystarczyć, ale już fanów programów kulinarnych i podróżniczych w naszym kraju nie brakuje, co pokazuje trwała obecność BBC.
Na niemieckim rynku kanał Zee One jest niekodowany
W Polsce taki model dystrybucji jest bardzo mało prawdopodobny, choć nadawca nie zdradził, czy go zastosuje i nie wspomina nic o emisji w wysokiej rozdzielczości, która za Odrą ma miejsce.
U naszego zachodniego sąsiada nawet VIVA, Comedy Central, Eurosport czy Disney Channel są oferowane z Astry 19,2°E za darmo.
Szefem polskiej wersji Zee One został Paweł Kolasa, który był związany z Canal+, Cyfrą+ oraz nadawcą płatnych kanałów NBCUniversal.
Właściciele indyjskiej stacji nawet nie kryją, że doświadczenie Kolasy w podpisywaniu umów z operatorami kablowymi i platformami cyfrowymi będzie pomocne.
Pytanie, czy nc+, Cyfrowy Polsat i sieci kablowe chętnie dołączą Zee One do podstawowych pakietów.
Może się okazać, że zgodzą się tylko na oferowanie go jako opcję dodatkową.
To nie zagwarantuje rentowności stacji, która będzie dużo inwestować w treści.
Znacznie ciekawszym ruchem byłaby niekodowana emisja Zee One z Hot Birda 13°E
Taka jest praktyka nadawców z Dalekiego Wschodu, którzy dedykują swój przekaz do Europy.
Sygnału nie koduje przecież chiński informacyjny kanał w języku angielskim CNC World. 51 proc. udziałów w stacji należy do publicznej China Xinhua News Network Corporation, a 49 proc. do prywatnych inwestorów.
Polscy odbiorcy mogą też oglądać Arirang z Korei Południowej czy NHK World z Japonii.
Na Astrze 19,2°E znajdziemy też chińskie CGTN Français (po francusku) i CGTN Documentary (po angielsku).
Zee to oczywiście prywatny koncern, który chce zarabiać pieniądze, a nie przekazywać punkt widzenia Indii.
Być może lepiej byłoby jednak poczekać na zarabianie pieniędzy i spróbować na przykład przez dwa lata przekonać Polaków do swojej oferty.
Niekodowana emisja ułatwiłaby to.
W 2019 roku nadawca mógłby wejść już w HD na platformy cyfrowe i do sieci kablowych
Tak, ale przez parę miesięcy, funkcjonował informacyjny kanał TVN24.
Latem 2001 roku niewielu znawców rynku dawało mu szanse na utrzymanie się. Zamachy z 11 września zmieniły wszystko.
Kilkanaście lat później trudno spodziewać się np. rekordowej popularności kuchni z Indii.
Właściciele wietnamskiej gastronomii i arabskich kebabów też długo walczyli o uwagę Polaków, zanim część z nich porzuciło dla nich amerykańskie fast foody.
STARS.TV zmienia tp. na 13°E. 19 kwietnia br. na jednym z transponderów platformy Cyfrowy Polsat nr 112 satelity Eutelsat Hot Bird 13C (13,0°E) o częstotliwości 10,758 GHz, pol. V, SR: 27500, FEC: 3/4; DVB-S2/8PSK pojawiła się kopia kanału muzycznego STARS.TVdostępnego również z innego transpondera tej platformy nr 120 satelity Eutelsat Hot Bird 13C (13,0°E) o częstotliwości 10,911 GHz, pol. V, SR: 27500, FEC: 3/4; DVB-S2/8PSK. Przypuszczalnie wkrótce przekaz dostępny na starych parametrach zostanie zakończony.
Przerwy w nadawaniu sygnału RTV Lublin. W miesiącu Czerwiec 2017 zaplanowane są przerwy konserwacyjne w emisji sygnału nadawanego z komina elektrociepłowni Lublin Wrotków. Szczegółowy wykaz umieszczony poniżej.
Komin elektrociepłowni Lublin Wrotków
Przerwy konserwacyjne Lublin Czerwiec 2017
Tab.1
Nadajnik
Data
Godziny
Rodzaj emisji
Lublin / Wrotków
2017-06-23
8,00 – 14,00
PR2, PR24,
Związku z zaplanowanymi przerwami konserwacyjnymi nastąpi brak sygnału poszczególnych emisji w okresie podanym w tab.1
Osoby korzystające z odbioru naziemnego proszone są o nieregulowanie odbiorników w tym czasie. Brak sygnału nie będzie efektem awarii anteny lub odbiornika lecz brakiem nadawanego sygnału z nadajnika. Z momentem zakończenia prac konserwacyjnych emisja sygnału zostanie wznowiona.
Jest to konieczne w celu wykonania prac konserwacyjnych lub modernizacji obecnego osprzętu.
W trakcie przerw najczęściej są wykonywane: malowania elementów metalowych, zabezpieczenia przed korozją, kontrola okablowania itp.
Na przerwy konserwacyjne planowane są również poważne modernizacje obecnego osprzętu.
Brak sygnału spowodowany jest koniecznością wyłączenia nadajników.
W przeciwnym razie osoby pracujące na maszcie mogły by zostać napromieniowane szkodliwymi falami.
Więcej o planowanych konserwacjach w zakładce Konserwacje nadajników
Po 3 latach obecności na rynku kanał filmowo-serialowy Stopklatka TV zmienia oprawę oraz logo. Nową identyfikację wizualną stacja wprowadza w piątek 14 kwietnia – wielkanocną ofertę filmową będzie można oglądać już w nowej odsłonie graficznej.
Nowe logo kanału Stopklatka
Stopklatka TV z nowym logo i oprawą graficzną
Przewodnim kolorem nowej oprawy Stopklatki TV jest żółty, obecny również w logotypie stacji. Logo jest nowoczesne, a jego koncepcja opiera się na oryginalnej modyfikacji fontu w poszczególnych literach. Ta sama czcionka pojawia się w oprawie anteny, a jej prosty krój podbija czytelność autopromocji. Znaną z poprzedniej oprawy grafikę 3D zastąpiły abstrakcyjne formy i animacja liter, nawiązująca do nowego logo. Oryginalne wykorzystanie typografii podkreślają mocne akcenty kolorystyczne – oprócz żółtego w dżinglach i zwiastunach pojawiają się m.in. fiolet
oraz mięta.
– Nowa oprawa jest zdecydowanie bardziej uniwersalna i pozwala nam na efektywniejszą komunikację na antenie – mówi Beata Ryczkowska, dyrektor programowa Stopklatki TV. – Postawiliśmy na soczyste kolory z neonowym błyskiem i ciekawe animacje, podkreślające klarowność nawigacji w zwiastunach. Mamy nadzieję, że nowa Stopklatka spodoba się widzom. Oczywiście pod tą zmienioną formą funkcjonuje nasza sprawdzona oferta programowa – wciąż można u nas znaleźć świetne kino, seriale i programy o filmie.
Nową identyfikację kanału przygotowali Maciej Bałauszko, Michał Czubak i Jarek Mankiewicz. Muzykę skomponował związany z kanałem Mateusz Janiszewski.
Start nowej oprawy łączy się z wiosennymi premierami na antenie Stopklatki TV: w kwietniu w programie stacji znajdziemy takie hity jak „Zapaśnik”, „Asterix i Obelix: w służbie jej królewskiej mości”, a także kultowego „Taksówkarza” z wielką rolą Roberta De Niro czy film „Robin Hood: Książę złodziei” z Kevinem Costnerem.
Stopklatka TV z nowym logo i oprawą graficzną
Stopklatka TV zadebiutowała 15 marca 2014 roku i jest obecnie drugim najchętniej oglądanym kanałem filmowo-serialowym w Polsce. W ubiegłym roku jej średni udział w rynku wyniósł 1,06% (SHR 16-49, wzrost o 11,6% rok do roku).
Więcej materiałów o kanale Stopklatka przeczytasz korzystając z wyszukiwarki tutaj: Stopklatka.