.

Disco polo wciąż na szczycie popularności

W lutym świętowaliśmy Tłusty Czwartek, ostatki czy walentynki. Pod koniec tego miesiąca, bo 27 lutego br. nastąpiła zmiana w portfolio spółki Telestar (należącej do grupy MNI) – w wyniku decyzji nadawcy kanał ITV zmienił się w TO!TV (więcej tutaj). A jak w lutym br. wyglądała oglądalność polskojęzycznych stacji muzycznych? Poniżej, dzięki uprzejmości STARS.TV, przedstawiamy zestawienie pod względem średniej oglądalności minutowej (AMR) w grupach 4+ i 16-49 w lutym br.

Ranking polskojęzycznych stacji muzycznych w lutym 2016 roku (źródło: Nielsen Audience Measurement/NAM, za STARS.TV):

a) AMR (średnia oglądalność minutowa), grupa 4+:

– Polo TV – 57.540,
– Eska TV – 29.562,
– Disco Polo Music – 11.441,
– 4fun.tv – 10.422,
– STARS.TV – 5.477,
– 4fun Fit & Dance – 4.365,
– Kino Polska Muzyka – 4.013,
– Viva Polska – 3.620,
– ITV (od 27 lutego br. jako TO!TV) – 2.842,
– 4fun Hits – 2.573,
– Vox Music TV – 2.572,
– Power TV – 2.386,
– VH1 Polska – 953,
– Muzo.tv – 283,

b) AMR (średnia oglądalność minutowa), grupa 16-49:

– Polo TV – 36.646,
– Eska TV – 21.640,
– 4fun.tv – 8.534,
– Disco Polo Music – 6.589,
– STARS.TV – 4.153,
– 4fun Fit & Dance – 2.891,
– Viva Polska – 2.643,
– Kino Polska Muzyka – 2.492,
– Vox Music TV – 2.137,
– 4fun Hits – 2.079,
– Power TV – 1.865,
– ITV (od 27 lutego br. jako TO!TV) – 1.445,
– VH1 Polska – 712,
– Muzo.tv – 207.

Jak wyglądała oglądalność polskojęzycznych stacji muzycznych w styczniu 2016 roku można przeczytać tutaj.

źródło:Łukasz Knapik/STARS.TV/satkurier.pl

Krupa Piotr (Admin)

Od lat 90' Instalator RTV-SAT wykonujący prace: projektowe, wyceny inwestycyjne oraz wszelkiego rodzaju prace monterskie RTV-SAT & NET. Obecnie właściciel firmy SYSTEMY ANTENOWE oraz serwisu internetowego krupapiotr.pl, ponadto na co dzień instalator RTV-SAT. Udzielający się w różnego rodzaju akcjach społecznych, lokalnych i ogólnokrajowych.

To może Cię zainteresować

Dodaj komentarz

Bądź pierwszy - napisz komentarz!

Powiadom o
avatar