16 października br. dyrektor Animal Planet, Susanna Dinnage, ogłosiła, że ta stacja należąca do Discovery zyska nowe logo w ramach globalnej strategii rozwoju marki.
Nowa identyfikacja wizualna Animal Planet będzie wprowadzana etapami, począwszy od 28 październikaw Stanach Zjednoczonych i Wielkiej Brytanii. Nowe logo pojawi się w pozostałych krajach, gdzie dystrybuowany jest ten kanał, w tym w Polsce, do końca pierwszego kwartału 2019 roku.
Animal Planet przybliża widzom świat dzikich zwierząt, prezentuje prawdziwą naturę, angażuje odbiorców w poruszające historie, których bohaterami są groźni drapieżnicy, jak również domowi ulubieńcy. Marka Animal Planet jest obecna w 360 mln gospodarstw domowych w ponad 205 krajach i terytoriach, informuje nadawca.
Nową identyfikację wizualną Animal Planet zaprojektowała firma Chermayeff & Geismar & Haviv z Nowego Jorku. W swoim portfolio ma ona także projekty dla m.in. NBC, Showtime, PBS, NYU, Chase Bank i US Open.
- Anita Kaźmierska
- Discovery