TELE TECHNIKA

DLA CIEBIE DLA DOMU DLA FIRMY

abonent

Cyfrowy Polsatnc+

Ile za kanały Polsat Sport Premium zapłacą abonenci nc+?

Od 1 lutego 2019 roku kanały Polsat Sport Premium z transmisjami Ligi Mistrzów UEFA i Ligi Europy UEFA będą dodatkowo płatne dla abonentów platformy nc+. Wysokość opłaty będzie zależała od tego, czy abonent zdecyduje się na przedłużenie umowy, czy też będzie chciał mieć do nich dostęp w ramach obowiązującej umowy.
Ile za kanały Polsat Sport Premium zapłacą abonenci nc+
Ile za kanały Polsat Sport Premium zapłacą abonenci nc+

Abonenci nc+ przedłużający umowę będą mogli uzyskać dostęp do kanałów Polsat Sport Premium w promocyjnej cenie. Jej wysokość jest kwestią indywidualną, przy czym im wyższy (droższy) ma się pakiet, tym spodziewać się należy niższej opłaty.

Natomiast abonenci nc+, którzy nie chcą teraz przedłużać umowy z operatorem, mogą uzyskać dostęp do kanałów Polsat Sport Premium na zasadzie opcji dodatkowej w promocyjnej cenie 20 zł miesięcznie ze zobowiązaniem do końca okresu oznaczonego umowy. Standardowa cena wynosi 30 zł miesięcznie (bez zobowiązania). Warunkiem skorzystania przez abonenta z opcji dodatkowej Polsat Sport Premium jest korzystanie z pakietu zawierającego opcję dodatkową Canal+ oraz pakietu Extra+.

Pozycje kanałów Polsat Sport Premium w dekoderach nc+:
130 – Polsat Sport Premium 1
131 – Polsat Sport Premium 2
132 – Polsat Sport Premium 3 PPV
133 – Polsat Sport Premium 4 PPV
134 – Polsat Sport Premium 5 PPV
135 – Polsat Sport Premium 6 PPV

Kanały Polsat Sport Premium 1 i 2 są dedykowane prestiżowym rozgrywkom Ligi Mistrzów UEFA i Ligi Europy UEFA. Każdy dzień meczowy to ok. 8 godzin dziennie relacji na żywo – studio i mecze. Nowe godziny rozgrywania spotkań w Lidze Mistrzów: dwa o godz. 18:55 i sześć o godz. 21:00 we wtorki i środy; w czwartki mecze Ligi Europy. Najnowocześniejsze i największe studio sportowe w Polsce – zaprojektowane specjalnie z myślą o rozgrywkach Ligi Mistrzów UEFA i Ligi Europy UEFA, o powierzchni 700 m2, ze ścianą wideo o rozdzielczości 4x4K, oprawą wizualną realizowaną z wykorzystaniem nowoczesnych technologii – rozszerzonej rzeczywistości (AR) i modeli 3D. Bogactwo programów towarzyszących meczom: przed- i pomeczowe studia, pogłębione analizy, reportaże, wywiady, doświadczeni eksperci i komentatorzy, liczni goście specjalni oraz wiele innych materiałów przygotowywanych z myślą o kibicach piłkarskich.

Natomiast kanały Polsat Sport Premium 3, 4, 5 i 6 PPV są uruchamiane we wtorki i środy, kiedy rozgrywane są spotkania Ligi Mistrzów UEFA oraz w czwartki, kiedy rozgrywane są spotkania Ligi Europy UEFA. Dzięki temu widzowie będą mogli zobaczyć na żywo wszystkie mecze każdej kolejki Champions League, a także mecze Europa League transmitowane w kanałach i serwisach pay-per-view Polsat Premium. 

Dodajmy, iż 12 lutego rozegrane zostaną pierwsze mecze 1/8 finału Ligi Mistrzów UEFA i 1/16 finału Ligi Europy UEFA.

Orange

766 tys. klientów Orange TV

Spółka Orange Polska zakończyła 2016 rok z 766 tys. klientów usług telewizyjnych, w tym 234 tys. klientów IPTV i 532 tys. klientów telewizji satelitarnej (DTH). Z pakietów nc+ korzystało 195 tys. klientów Orange TV. Na koniec grudnia ub.r. z usługi łączonej (telewizja + Internet + telefonia) korzystało 543 tys. klientów Orange Polska.

766 tys. klientów Orange TV
766 tys. klientów Orange TV

Ogólna liczba klientów telewizyjnych Orange Polska wzrosła w czwartym kwartale 2016 roku o 5 tys., przy czym odnotowano wzrost liczby klientów IPTV o 20 tys. i spadek liczby klientów DTH o 15 tys.

Liczba klientów usługi łączonej Orange Polska wzrosła w ostatnim kwartale 2016 roku o 16 tys.
 

Odnosząc się do wyników za 2016 rok i perspektyw na 2017 rok, Jean-François Fallacher, prezes zarządu Orange Polska, stwierdził:

W ubiegłym roku, zgodnie ze średniookresowym planem działań, skoncentrowaliśmy się na inwestycjach w poprawę jakości sieci oraz bardzo aktywnym podejściu do pozyskania klientów. Zgodnie z planami, podwoiliśmy wielkość sieci światłowodowej, rozszerzając jej zasięg na blisko 1,5 mln gospodarstw domowych, a także rozbudowaliśmy sieć mobilną 4G/LTE, obejmując jej zasięgiem niemal całą populację Polski.

Dzięki ofercie światłowodowej, przyłączyliśmy więcej klientów szybkiego Internetu stacjonarnego niż rok wcześniej, przy znaczącym wzroście liczby przyłączeń do sieci światłowodowej w 4 kw. Pomimo niesłabnącej konkurencji, liczba klientów mobilnych usług abonamentowych zwiększyła się o 13% rok-do-roku, co stanowi najwyższy wzrost od wielu lat. Według naszych szacunków, zwiększyliśmy udział ilościowy w rynku szybkiego Internetu o kilka punktów procentowych, zaś nasz udział wartościowy w detalicznym rynku mobilnym się ustabilizował. W segmencie usług przedpłaconych, w 2016 roku szczególnym wyzwaniem było wprowadzenie obowiązkowej rejestracji klientów. Do dnia 1 lutego bieżącego roku, około 96% spośród naszych aktywnych klientów zarejestrowało karty SIM – co uważamy za sukces i dowód na to, że dobrze poradziliśmy sobie z tą zmianą.

W 2017 roku, nasze zasadnicze priorytety nie ulegną zmianie, ale jeszcze bardziej skoncentrujemy się na usprawnieniu działalności komercyjnej i procesu inwestycyjnego. Warto podkreślić, że tym działaniom będą sprzyjać wprowadzone od początku 2017 roku zmiany organizacyjne w obszarze rynku masowego i biznesowego. Jeszcze bardziej uatrakcyjnimy propozycję dla klientów i przebudujemy kanały dystrybucji. Kilka dni temu wprowadziliśmy nową ofertę Orange Love – nasz pierwszy zdefiniowany pakiet (tzw. ”hard bundle”) usług stacjonarnych i mobilnych. Wraz z telewizją 4K, ta oferta wyznacza nowe podejście do pozyskiwania gospodarstw domowych i promowania konwergencji. W 2017 roku planujemy poszerzyć zasięg sieci światłowodowej o ponad milion gospodarstw domowych, tj. znacznie więcej niż w 2016 roku, jednocześnie skracając czas dostarczenia usługi. Ponadto, przyspieszymy proces upraszczania i przekształcania działalności, aby zwiększyć elastyczność i bronić rentowności. Aktualizację bardziej długoterminowych prognoz postanowiliśmy przedstawić w dalszej części roku, kiedy będziemy mieć lepszy obraz skutków opisanych wyżej działań.

 766 tys. klientów Orange TV