W dniach od 14.09 do 15.10.2018r. nie wykonujemy usług. Przepraszamy państwa za utrudnienia i zapraszamy w terminie późniejszym.

Ruszyła nowa kampania platformy nc+


12 września br. wystartowała nowa kampania „Najwięcej najlepszej piłki w nc+” promująca ofertę transmisji sportowych dostępnych na kanałach platformy. Start głównej części kampanii poprzedzała kampania teaserowa realizowana online. Media całościowo zaplanował i zakupił dom mediowy Havas Media.

Ruszyła nowa kampania platformy nc+
Ruszyła nowa kampania platformy nc+

 

Celem kampanii jest zwiększenie świadomości konsumentów w zakresie licznych transmisji sportowych dostępnych na kanałach platformy. W wybranych pakietach nc+ abonenci mogą śledzić rozgrywki najbliższego sezonu Ligi Mistrzów UEFA na kanałach Polsat Sport Premium, LOTTO Ekstraklasy, Premier League, NBA, siatkarskiej Ligi Mistrzów CEV na kanałach Canal+, Bundesligi, LaLiga Santander, Ligi Mistrzów piłki ręcznej EHF na kanałach Eleven Sports i Canal+, Serie A na Eleven Sports, PGNiG Superligi na nSport+ i wiele więcej. Wybrane transmisje sportowe, w dedykowanych ofertach, są realizowane w najwyżej jakości obrazu 4K (do odbioru wymagane jest posiadanie sprzętu 4K).

W ramach kampanii zaplanowane zostały działania w telewizji, stacjach radiowych, mediach online i punktach sprzedaży nc+. Spot telewizyjny w humorystycznej konwencji nawiązuje do planowanego skoku rabunkowego, który jednak ciągle jest odwlekany ze względu na ciekawe transmisje sportowe, które każdy z członków gangu chce obejrzeć danego dnia.

W przeddzień startu kampanii głównej, w trakcie przerwy meczu towarzyskiego w piłkę nożną Polska – Irlandia, został wyemitowany dedykowany spot telewizyjny, nawiązujący do rozgrywanego właśnie spotkania. Wcześniej, od 7 września, wyłącznie w mediach online, emitowana była reklama teaserowa zapowiadająca „skok stulecia”.

Za kreację spotów telewizyjnych i materiałów online odpowiada agencja Havas Warsaw. Odświeżoną stronę ncplus.pl przygotował dział digital marketingu platformy nc+ we współpracy z Havas Warsaw. Spot telewizyjny wyreżyserował Sebastian Pańczyk, a produkcją zajął się dom produkcyjny Dobro. Media do kampanii całościowo zaplanował i zakupił dom mediowy Havas Media.

 

Ruszyła nowa kampania platformy nc+

Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone.
Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy z podaniem źródła i autora.

Krupa Piotr

Od lat 90' Instalator RTV-SAT wykonujący prace: projektowe, wyceny inwestycyjne oraz wszelkiego rodzaju prace monterskie RTV-SAT & NET. Obecnie właściciel firmy SYSTEMY ANTENOWE oraz serwisu internetowego krupapiotr.pl, ponadto na co dzień instalator RTV-SAT. Udzielający się w różnego rodzaju akcjach społecznych, lokalnych i ogólnokrajowych.

Inne podobne wpisy

Dodaj komentarz do strony

avatar

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.